072-3300504

פורסם דירוג "וול סטריט ג'ורנל"

כמו בשנה שעברה שוב נבחר בית הספר למנהל עסקים הספרדי ESADE לבית הספר הטוב בעולם בדירוג ה"וול סטריט ג'ורנל" החשוב

רוי רגב | 25-09-2007 16:08:00

מגזין העסקים הידוע - וול סטריט ג'ורנל פרסם השבוע את דירוג בתי הספר למנהל עסקים שלו לשנת 2007. המגזין האמריקני קבע כי תוכנית ה-MBA הבינלאומית של בית הספר הספרדי ESADE הוא הטוב בקטגוריה הבינלאומית זו השנה השנייה ברציפות. במקום השני נמצא בית הספר השוויצרי IMD כאשר במקום השלישי נמצא לונדון ביזנס סקול הידוע.

בדירוג בתי הספר האמריקנים נמצא במקום הראשון בית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת דארטמות, טאק. את הדירוג ערך המגזים על סמך חוות הדעת שמספקות חברות המגייסות עובדים מאותן תוכניות MBA. חלק מהקריטריונים שנבדקו אצל הבוגרים הם אתיקה וחריצות. המגזין ערך לקראת הדירוג סקר מקיף בו התבקשו 4430 אחראים על גיוס עובדים בחברות לדרג את בתי הספר. הסקר בחן 21 קטגוריות שונות, הכוללות גם את תוכניות הלימודים וחשיבה אסטרטגית.

הסיבה לשני הדירוגים השונים (בתי ספר בארה"ב ומחוצה לה) היא כי מדובר בחברות שונות שמגייסות רק מארה"ב וכאלה שמגייסות הרבה עובדים מחוצה לה. רוב מגייסי כוח האדם בחברות טענו כי תכונות כמו כישורים בין אישיים, יכולת עבודה בצוות ויושר הם הכישורים הבולטים אותם הם מחפשים.

בעוד דירוג תוכניות ה-MBA הבינלאומי נשאר דומה לזה שפורסם בשנה שעברה, הדירוג האמריקני השתנה משמעותית, כאשר אוניברסיטת מישיגן ירדה מהמקום הראשון לשביעי. בנוסף, ירדה אוניברסיטת נורטווסטרן בדירוג האמריקני מהמקום השישי למקום ה-12. בשונה מהדירוג הבינלאומי, רוב המוסדות המככבים בדירוג האמריקני הם מוסדות פרטיים ולא ממשלתיים.

בהמשך הדירוג הבינלאומי מופיעים: במקום הרביעי - IPADE (מקסיקו), בחמישי - MIT (ארה"ב), בשישי - "קולומביה" (ארה"ב), בשביעי - ESSEC (צרפת), בשמיני – "טקנולוגיקו דה מונטריי (מקסיקו) ובמקום התשיעי בית ספר צרפתי נוסף – HEC.

אנשי עסקים. מחפשים מנהיגים.
אנשי עסקים. מחפשים מנהיגים.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד