072-3300504

במחסן של מעודה

התרגשות גדולה אפפה את בסיס האימונים של פיקוד הצפון באליקים בשבוע שעבר, עת הוכרז קבל עם ועולם: בועז מעודה הוא "כוכב נולד 5"

אורי טל | 05-09-2007 15:18:00

ביום הוא מחסנאי ופקיד טכני בבסיס האימונים של פיקוד הצפון (בא"פ אליקים), ובלילות, או ליתר דיוק בשעות צפיית השיא בערוץ 2, רב"ט בועז מעודה הוא "כוכב נולד" מספר חמש.

העונה האחרונה של התוכנית הפופולרית לוותה בסערה תקשורתית, בין היתר, סביב אי-שירותם בצה"ל של חלק מהמתחרים, מי מהם שבחר שלא להתגייס כדי לפתח את הקריירה, ומי מהם שהצבא עצמו בחר לשחרר משירות. יש שיאמרו כי ההצבעה בגמר הושפעה מההמולה התקשורתית ומרצות הציבור לתמוך דווקא במי שכם בחר לעלות על מדים, אולם בעבור חבריו לבסיס של רב"ט מעודה, הניצחון הגדול הושג בלעדית בזכות קולו של החייל-זמר.

"בועז תמיד היה בחור שקט ומופנם, ולא חשבנו שיש לו את מה שצריך בשביל להיות כוכב בסדר גודל של התוכנית הזו", מודה מנהל העבודה בסדנת הרכב בבסיס ומפקדו הישיר של מעודה, רס"ם אסי ביסאן. "עם זאת, אנחנו מכירים את הכישרון שלו, ידענו שהוא מסוגל לנצח בתחרות והחזקנו לו אצבעות. עכשיו אנחנו מחכים שיבוא לשיר לנו קצת בזמן העבודה".

חבריו לסדנת העבודה, רב"ט אדהם חסון ורב"ט תאמר סרבוך, סיפרו כי הם אחראים ללמעלה מ-30 קולות שהועברו לזכותו של מעודה בשלב הגמר, שהם, אגב, בערך 0.0003 אחוזים מסך הקולות שהתקבלו בעבור הזוכה. "בועז הוא חייל שאוהב לעבוד וכיף מאוד לשרת איתו", הם מספרים השבוע. "כשבועז נמצא בסדנה הוא תמיד דואג שיהיו שירים ברקע, וכשהוא לא מנגן הוא תמיד צוחק".

כמו כל חייל, לא צפוי מעודה לקבל יחס מיוחד עם חזרתו לבסיס ולביצוע תפקידו. כשנשאלים חבריו לסדנת העבודה מה עשה מעודה בבסיס טרם הגמר, הם מיד מצביעים לעבר המדשאה הסמוכה למקום שירותם. את העשב השוטה הצומח בסמוך למחסני הבא"פ, עקר לא אחר מאשר הכוכב הטרי. "כשהוא יחזור תחכה לו פה הרבה עבודה, בדיוק כמו שהייתה לו לפני התוכנית והתהילה", מבטיח רס"ם ביסאן, "אצלנו אף אחד לא מקבל הקלות".

ברגעים בהם רב"ט מעודה לא צפוי לעבוד, הוא ימשיך לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב – לשבת עם גיטרה בפינות שונות בבסיס ולהנעים את זמן המשרתים בשירה ונגינה – או כמילותיו שלו – "מנגן ושר". "בועז הוא בחור טוב וצנוע עם מוזיקה בנשמה", מציינת רב"ט רעות אגמון, המשרתת בשק"ל בבסיס. "הצבעתי לו כמה שיכולתי מהסלולרי שלי, ו אמרתי להורים שלי לשלוח הכי הרבה הודעות שאפשר. אני לא מופתעת שהוא זכה, הוא זמר מעולה, ובאמת שמגיע לו".

רב"ט שמרית רביבו, המשרתת אף היא בבסיס, מעידה כי מעודה צבר פופולריות רבה בקרב חיילי הבא"פ, וכי כמעט כולם התגייסו כדי להבטיח את זכייתו. "בועז הוא בחור מקסים, ילד טוב וצנוע", היא אומרת. "כולנו התאמצנו למענו, ואנחנו מאוד שמחים בשבילו".

מעודה וחברים. הגיע עד הסוף.
מעודה וחברים. הגיע עד הסוף.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד