072-3300504

מרכז התמיכה לסטודנטים עם ליקויי למידה

מרכז התמיכה לסטודנטים עם ליקויי למידה בבית ברל הוא חלק מפעילותו של משרד דקאנט הסטודנטים במכללה. ייעודו לסייע לסטודנטים עם ליקויי למידה שונים הלומדים במכללה.

28-08-2007 11:52:00

המרכז מציע סביבה מקבלת, תומכת ומבינה עבור הסטודנטים בעלי לקות הלמידה במכללה.

גישת העבודה הבסיסית שלנו במרכז מתבססת על העובדה כי ניתן למצוא דרכי מעקף לקשיים הנובעים מלקות הלמידה ע"י חיזוק כישורים אחרים, (שהם נקודות החוזק) של הסטודנט. בנוסף נעשית הקניית אסטרטגיות למידה יעילות, המותאמות למאפיינים הספציפיים של לקות הלמידה של כל סטודנט באופן אישי.

יום פתוח בית ברל

שירותי המרכז
הפונים למרכז התמיכה נהנים משירותים שונים כגון:

הדרכה פרטנית: אחד על אחד, מקבל הסטודנט כלים וטכניקות שיעזרו לו להתמודד עם דרישות האקדמיה למשל: התארגנות ללמידה (תכנון, ארגון, ניהול זמן במהלך תקופת הלימודים, תקופת המבחנים ובזמן מבחן), פיתוח קריאה יעילה (איך ניגשים לטקסט, אבחנה בין עיקר לטפל וארגון המידע שבטקסט). כמו כן ילמד הסטודנט טכניקות לפתרון שאלות פתוחות ושאלות אמריקאיות ולכתיבת עבודות.

הדרכה קבוצתית: הנערכת בסדנאות נותנת הזדמנות לחזרה ותרגול של החומר הנלמד, בקבוצות קטנות, דבר המאפשר ליצור חברויות חדשות, ומעניק לכם הזדמנות ללמוד אחד מניסיונו של השני ואף להתכונן יחד לבחינות או ליצור קבוצות לימוד משלכם בסוף יום הלימודים.

חונכות: החונכות מתקיימת בתוך מוסד הלימוד ע"י חונכי פר"ח שעבודתם מלווה ע"י רכזת, שמסייעת רבות בקבלת ההחלטה על התאמתם לתפקיד ובבחירת החניך המתאים להם.
מטרתו של פרוייקט ייחודי זה הינה לסייע לסטודנטים לקויי למידה בהתמודדותם בעולם האקדמיה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד