072-3300504

מנכ"ל העירייה שיקר לגבי התואר - וביהמ'''ש גזר עליו מאסר

מנכ"ל עיריית הוד השרון לשעבר חן דגני נבחר לתפקיד על סמך הצהרתו כי הוא בעל תואר ראשון. בפועל אין לו ולו תעודת בגרות

ליאור ליוואק | 08-08-2007 18:07:00

בית משפט השלום בכפר -סבא גזר היום (ד') עונש מאסר בפועל על מנכ"ל עיריית הוד השרון לשעבר חן דגני, שהורשע בעבירת מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר מרמה ושימוש במסמך מזויף. דגני הורשע על שזייף מסמך של אוניברסיטת תל-אביב ושיקר על היותו בעל תואר ראשון ותעודת בגרות בעת הגשת המועמדות למשרות עוזר ראש עיריית הוד השרון ומנכ"ל העירייה.

השופטת נאוה בכור גזרה על דגני (47) תשעה חודשי מאסר בפועל, שנה מאסר על תנאי וקנס בסך 5,000 שקל. על פי כתב האישום, בשנת 2004 הגיש דגני את מועמדתו במכרז לתפקיד עוזר ראש עיריית הוד-השרון, חי אדיב. אחד מתנאי הסף לקבלת התפקיד היה השכלה אקדמית במנהל וכלכלה, ודגני ציין בקורות החיים שהגיש כי הוא בעל השכלה של 12 שנות לימוד, תעודת בגרות ותואר ראשון מאוניברסיטת תל-אביב. דגני אף צירף למכרז מסמך מזויף, כביכול מאוניברסיטת תל-אביב, שבו צויין כי השלים את לימודיו ב-1988.

דגני נבחר לתפקיד ולאחר חצי שנה כעוזר ראש העיר, ניגש למכרז למשרת מנכ"ל העירייה, הציג שוב את המסמך המזויף – ונבחר לתפקיד. שנה לאחר מכן נחשף הזיוף ודגני התפטר מתפקידו. בבית המשפט הכחיש דגני את ההאשמות המיוחסות לו ועמד על כך כי הוא בעל תעודת בגרות ותואר ראשון – אך שתי התעודות לא אותרו.

"דגני הורשע בעבירות מרמה ושקר, בהציגו מצג שווא ולפיו הוא מחזיק בתואר אקדמי ותעודת בגרות, וכי יש בידיו מסמך המעיד על כך, שאף הציג בפני הגורמים הרלוונטיים, כמו גם את קורות חייו ששיכתב בעצמו" כתבה השופטת בגזר הדין.

השופטת הוסיפה כי דגני הוסיף ושיקר בבית המשפט והאשים את חברי העירייה ואת אוניברסיטת תל-אביב ברקימת קשר נגדו. על פי הפרסום ב-Ynet, עיכב בית המשפט את ביצוע גזר הדין ב-45 יום. עורך הדין של דגני הודיע כי ישקול להגיש ערעור על פסק הדין.

באוניברסיטה לא שמעו עליו. אוניברסיטת תל-אביב
באוניברסיטה לא שמעו עליו. אוניברסיטת תל-אביב
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד