072-3300504

תערוכת בוגרי בצלאל 2007

תערוכת בוגרי האקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל נפתחת היום בקמפוס הר הצופים. התערוכה מבטיחה להיות "צבעונית ונשכנית" מתמיד

רוי רגב | 25-07-2007 11:45:00

היום, יום ד', תפתח תערוכת בוגרי 2007 של האקדמיה לעיצוב ואמנות הירושלמית – בצלאל. השנה, מבטיחים המארגנים, מדובר בתערוכה "צבעונית ונשכנית" במיוחד. בתערוכה, שפתוחה לקהל הרחב (כניסה חינם), יציגו כל המגמות במוסד הירושלמי את עבודות הבוגרים. למבקרים בתערוכה תהיה זו הזדמנות ראשונה לצפות בכוכבי העתיד של עולם האמנות והתרבות הישראלי בשנים הבאות.

בין העבודות שיוצגו במסגרת התערוכה יהיו גם אלו של בוגרי המחלקה לעיצוב. 46 הבוגרים יציגו עבודות עיצוב שימושיות וחדשניות כמו: אופנוע המונע על מימן בעיצוב ייחודי, עיצוב חדשני לחלקי ריהוט ואפילו אפוד לחייל.

היחידה לאנימציה תציג סרטי אנימציה במגוון סגנונות: קלאסי, תלת-ממד וסטופ מושן. הסרטים יוקרנו במהלך התערוכה. מחלקת האמנות הגדולה של בצלאל תציג את עבודות 55 הבוגרים הטריים. בין העבודות שיוצגו במקום יוקרן גם סרט וידאו פוליטי ומטריד של בוגרת המגמה. אותה בוגרת התחפשה לערבייה וצילמה את עצמה מסתובבת ברחובות ירושלים ומעוררת את חשדם של אנשי הביטחון במקום.

היחידה לווידאו וניו מדיה, תציג בתערוכה סרטים של 8 בוגרים, ביניהם סרט העוסק בחלל היומיומי ומשחק הגורם לחוקים הפיזיים להיעלם, תוך יצירת חוקים חדשים היכולים להתקיים רק שם. המחלקה לתקשורת חזותית תציג עבודות של 85 בוגרי המגמה, בתחומי האיור, אינטראקטיב וברודקאסט. בוגרי המסלול הכינו קמפיינים פרסומיים. בין הקמפיינים שהכינו הבוגרים יוצג גם קמפיין הלבשה תחתונה מקורי לגברים בשילוב תחרה.

המחלקה לצורפות ואופנה תציג את קולקציית הגמר של הבוגרים. המוטיבים שבחרו הבוגרים לעסוק בהם הם: סוף העולם, דיון מעולם האופנה ותפישות לבוש של המציאות הישראלית.

התערוכה תפתח היום בשעה 17:00 בערב ותציג עד ל-10 באוגוסט. העבודות יוצגו בקמפוס בצלאל, הר הצופים, ירושלים. התערוכה תהיה פתוחה בכל הימים למעט יום חמישי (26.7) וביום שלישי (31.7). שעות הפתיחה: א' - ה' (10:00 - 21:00), יום ו' (10:00 – 15:00).

קמפיין תחתוני תחרה לגברים. עבודתה של מירי פטרנקו.
קמפיין תחתוני תחרה לגברים. עבודתה של מירי פטרנקו.
פרארי "פיט סטופ". עבודתו של לוז הראל, המחלקה לאמנות.
פרארי "פיט סטופ". עבודתו של לוז הראל, המחלקה לאמנות.
אחיות. עבודתה של מלינה ברומינגר, המחלקה לצילום.
אחיות. עבודתה של מלינה ברומינגר, המחלקה לצילום.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד