072-3300504

מלגת יורם: קורס צילום במדרשה לצילום גיאוגרפי

השלב הראשון של תחרות קורס הצילום של "יורם" ו"מסע אחר" הסתיים: הגולשים שפתרו נכונה את החידה ועלו בגורל - קיבלו את האתגר הבא: לצלם את הנוף הישראלי שלהם

מערכת "יורם" | 04-06-2007 11:46:00

"יורם" פורטל הלימודים ובית הספר לצילום "מסע אחר המדרשה לצילום גיאוגרפי" מציעים מלגת לימודים מלאה למי שיזכה במקום הראשון בתחרות שתיערך במהלך חודש יוני. המשתתפים בתחרות נבחרו באקראי מתוך פותרי החידה שפורסמה כאן בשבוע שעבר.

משתתפי התחרות יצאו לדרך, לביצוע המטלה הבאה שלהם: לצלם אינטרפרטציה אישית לנוף הישראלי בעיניהם. המתמודדים יבחרו את מה שבעיניהם מסמל באופן הממצה ביותר את ההווי הישראלי וינסו לשכנע אתכם הגולשים, שהם קלטו את תמצית הישראליות באופן המובהק ביותר בעזרת מושא הצילום שבחרו ואופן צילומו.

מסע אחר

פתרון החידה משבוע שעבר:
פנס הקסם (לטינית: Laterna magica) הוא מכשיר אופטי המשמש להקרנת תמונות על מסך, שהומצא במאה ה- 15 על ידי רופא איטלקי.

במהלך המאה ה-18 והמאה ה-19 רווח השימוש בפנסי קסם לצורך מופעים לקהל הרחוב. מופעים אלו, שהיו אבות הקולנוע המודרני, נעשו על-ידי בעלי מקצוע, שנדדו מעיר לעיר.

שלב הגמר
שלב הגמר יחל ביום שני, 11 ביוני, שבו יפורסמו התמונות של המתמודדים ויועמדו לשיפוט קהל הגולשים שידרגו את תמונות המתמודדים. הפרסים יינתנו לזוכים בשלושת המקומות הראשונים ופרסים נוספים יחולקו לגולשים שיצביעו בתחרות.

הפרס הראשון: קורס צילום במדרשה לצילום גיאוגרפי
פרס ראשון: מלגה מלאה לקורס צילום בשווי 2,215 שקלים

פרס שני: מלגה בסכום של 1,000 שקלים לקורסים השונים של המדרשה

פרס שלישי: חצובה מקצועית למצלמה.

כל הפרסים מתנת בית הספר לצילום "מסע אחר המדרשה לצילום גיאוגרפי".

בנוסף לפרסים אלה, כל משתתפי התחרות - "המלגה החמה" יהיו זכאים לפטור מדמי הרישום לקורסים מסלולים הארוכים, בשווי 340 שקלים. (ההרשמה למסלולים השונים מגיל 17 ומעלה).

על "מסע אחר- המדרשה לצילום גיאוגרפי"
בית הספר לצילום "מסע אחר - המדרשה לצילום גיאוגרפי" פועל יותר מעשור ומפעילה מסלולי לימוד רבים ומגוונים בתחומי הצילום והאמנות.

המסגרת החמה והאינטימית בנוסף לקשר הבלתי אמצעי עם צוות מורים מובחר הופכים את המקום לבית עבור הצלמים הצעירים, בית בו יכול הסטודנט להביא לידי ביטוי את כשרונו ויכולתו האישית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד