072-3300504

פק"ל גיטרה

סמל ארבל ארוך משלב באלגנטיות את שירותו הצבאי כמש"ק לוגיסטיקה יחד עם חברותו בלהקת רוק

מאיה קרני | 24-05-2007 13:08:00

תפקיד: מש"ק לוגיסטיקה בבית-הספר למנהיגות של חיל החינוך והנוער, משרת בבית גולדמינץ.

גיל:20

מצב משפחתי: רווק.

על התפקיד: "החזון של הבסיס הזה הוא פיתוח מנהיגות לחיילים קרביים, שבאים לסדנאות. אני מספק להם לפטופים או כל כלי אחר שיקל עליהם בהעברת התכנים בנוחות. בכל שבוע מתחלפים החיילים בסדנאות ומגיעים חיילים אחרים. בגלל שאני תמיד עם פק"ל גיטרה באוטו, אני יושב איתם ומנגנים יחד. סוג של צורך לוגיסטי לנפש".

תחביב: "אני מנגן בגיטרה. התחלתי כפסנתרן בבית-הספר היסודי, כי ההורים דחפו אותי. התברר מאוחר יותר שזו הייתה החלטה מצוינת, שבנתה אותי מוזיקלית. בגיל 15 קניתי גיטרה חשמלית והתחלתי להתאמן כמו פסיכי. אני מנגן המון בים, זה דבר שהוא חלק ממני. כיף לשלב את התחביב עם המיקום של הבסיס, ובהפסקות ובסוף היום אני יורד לחוף עם הגיטרה. משם, אני נוסע לחזרות. אני מנגן בלהקה שנקראת 'אובלינס'. החבר'ה מבוגרים ממני, שני מתופפים בני 40 וסולן שאוטוטו בן 32. כשהם קוראים לי 'צעיר', יש לזה משמעות אחרת. אני הילד - אבל הילד הרע".

עם השחרור: "לקראת השחרור אנחנו מתכננים סיבוב הופעות שייקרא 'קאמרית על החומה". ננגן את 'החומה' של הפינק פלויד, בשילוב עם התזמורת הקאמרית הישראלית ומקהלת הילדים 'בת קול'. מפיקים שראו אותנו בהופעה יצרו את הקישור. זה מופע עם פירוטכניקה, וידאו-ארט ואפילו חומה שנבנית ומתפוצצת בסוף הערב. כשאשתחרר, אתמסר לזה במשרה מלאה. בינתיים אנחנו מעלים תכנים לאתר:"www.snilob.co.il".

הלקח המשמעותי שלמדתי בשירות: השירות בבסיס הזה לימד אותי להיות אדם הרבה יותר רגוע ממה שהייתי, ולא להתעצבן. אני יודע לתת לדברים לחלוף לידי. אולי הקרבה לים עושה את זה. כך או כך, מומלץ בחום".

סמל ארוך. "אני מנגן המון בים, זה דבר שהוא חלק ממני".
סמל ארוך. "אני מנגן המון בים, זה דבר שהוא חלק ממני".
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד