072-3300504

באוני' בן גוריון משקיעים בשירות

במסגרת התחרות הגוברת בין המוסדות האקדמיים על הסטודנטים, החליטו בבן-גוריון לרענן את תרבות השירות באוניברסיטה

ליאור ליוואק | 06-03-2007 11:02:00

אוניברסיטת בן-גוריון יוצאת בימים אלה בתכנית מקיפה לשיפור מערך השירות לסטודנטים, לחוקרים, למרצים ולעובדים. באוניברסיטה הגיעו כנראה להבנה כי התחרות הגוברת בין המוסדות האקדמיים והאתגר שמציגות המכללות בכל הנוגע לטיפול בסטודנטים, מצריכים שיפור מיידי בתרבות השירות הארגונית של המוסד. התכנית, המקיפה את כל מערכת העובדים באוניברסיטה- סגל אקדמי, מנהלי וטכני- תלווה בסקרי שביעות רצון, המופצים בקרב הסטודנטים, המרצים והעובדים. את תוכנית הטמעת השירות מלווה חברת LEAD העוסקת בייעוץ ופיתוח ארגוני.

"הטמעת תרבות, שבה השירות הוא ערך מרכזי, תוביל בסופו של דבר, לשירות יעיל, מקצועי ומאיר פנים, ותעודד משיכת סטודנטים, מרצים וחוקרים מצטיינים לאוניברסיטה" נמסר מהאוניברסיטה.

"כדי לשמוע את הקולות מן השטח, הפעלנו קבוצות מיקוד לאיסוף מידע, המבטא את תחושות הסטודנטים והעובדים ואת רעיונותיהם בנושאים הקשורים לשירות" אומר סגן הנשיא ומנכ"ל האוניברסיטה, דוד ברקת, שיזם את המהלך. "ביום מרוכז שבו הפעלנו מספר 'קבוצות מיקוד', מן הסגל המינהלי והסגל האקדמי, נאסף מידע רב וחשוב, ובכוונתנו לנתח אותו ולתרגמו לפעולות מעשיות".

מהלך הטמעת השירותיות באוניברסיטה השתלב במאמצי השיווק האחרונים שנועדו להגדיל את מספר הסטודנטים באוניברסיטה ולקלוט את הטובים מבין המועמדים. "לכולנו ברור שלא די בכך שבאים ללמוד אצלנו סטודנטים מצוינים" אומר ברקת. "הפיכתם ל'שגרירים של רצון טוב' היא מטרה לא פחות חשובה. עלינו לגרום לכך שהסטודנטים יהיו שבעי רצון מלימודיהם אצלנו, ולכן אנו מחויבים לספק להם את השירות הטוב ביותר-בתחום האקדמי ובתחום המנהלי".

התכנית נחשפה לעובדים במהלך עשרה כנסי שירות שבהם הוצגו מיזמים בתחום שיפור השירות שנעשו ע"י חברי סגל אקדמי, מנהלי וטכני. בין שיפורי השירות שעלו ביוזמת אנשי הסגל האקדמי והמנהלי: חידוש ביטוח רכב באמצעות האינטרנט, התייעלות בהספקת ציוד מולטימדיה בכיתות ההוראה, ויישום גישה מערכתית כוללת לשיפור הצעות מחקר תחרותיות.

דוד ברקת, מנכ"ל וסגן נשיא האוניברסיטה.  להפוך את הסטודנטים לשגרירים של רצון טוב
דוד ברקת, מנכ"ל וסגן נשיא האוניברסיטה. להפוך את הסטודנטים לשגרירים של רצון טוב
אוניברסיטת בן גוריון. הטמעת תרבות, שבה השירות הוא ערך מרכזי
אוניברסיטת בן גוריון. הטמעת תרבות, שבה השירות הוא ערך מרכזי
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד