072-3300504

יוסי שיין- נשיא מכללת הגליל המערבי

פרופ' יוסי שיין, חבר סגל באוניברסיטת ת"א ובאוניברסיטת ג'ורג'טאון, יחליף את פרופ' ארזה רון כנשיא המכללה בגליל

ליאור ליוואק | 08-02-2007 17:16:00

פרופ' יוסי שיין (50) חבר סגל בחוג למדע המדינה באוניברסיטת תל-אביב ובאוניברסיטת ג'ורג'טאון בוושינגטון מונה השבוע על ידי הועד המנהל של המכללה האקדמית גליל מערבי לנשיא הבא של המכללה. פרופ' שיין מחליף את פרופ' ארזה רון שסיימה את כהונתה כנשיאת המכללה האקדמית גליל מערבי בימים אלה.

שיין (50) העומד בראש ביה"ס לממשל ומדיניות באוניברסיטת תל-אביב, בלט בתחום היזמות האקדמית, תוך גילוי מחויבות חברתית גבוהה לשיפור הדמוקרטיה הישראלית. מחוייבתו באה לידי ביטוי, בין השאר, בארגון כנסי השלטון המקומי באוניברסיטה, בתפקידו כנשיא ועידת השלטון המקומי בישראל ובמעורבותו ביחסי ישראל והתפוצות.

שיין סיים בהצטיינות את לימודי הדוקטורט שלו במדע המדינה באוניברסיטת ייל בשנת 1988. הוא כתב וערך עד כה שישה ספרים וזכה בפרסים רבים על עבודתו כולל פרס האגודה האמריקאית למדע המדינה ופרס ספר השנה מטעם האיגוד הישראלי למדע המדינה. כחמישים מאמרים פרי עטו פורסמו בכתבי עת מובילים ובספרים בתחום יחסים בינלאומיים ומדעי המדינה.

כמו כן , ייסד פרופ' שיין את התוכנית ל"ציוויליזציה יהודית" בביה"ס לשירות החוץ באוניברסיטת ג'ורג'טאון בוושינגטון ועמד בראשה. לאחרונה התמודד על תפקיד נשיא אוניברסיטת תל-אביב, תפקיד אליו נבחר בסופו של דבר פרופ' צבי גליל.

"טיפוח המצוינות האקדמית והמחקר בגליל מהווה אתגר לאומי, הראוי לתמיכת הכוחות הטובים ביותר במדינה" מסר פרופ' שיין. לדברי יו"ר המכללה האקדמית גליל מערבי, עיבל גלעדי, שעמד בראש הוועדה לבחירת הנשיא, הצטרפותו של פרופ' שיין כנשיא המכללה מחזקת מאוד את המכללה, הנמצאת בשנים האחרונות בתנופת צמיחה ופיתוח וממלאת תפקיד מרכזי בקידום ההשכלה והתעסוקה בצפון.

שיין. מחוייבות לשיפור הדמוקרטיה הישראלית
שיין. מחוייבות לשיפור הדמוקרטיה הישראלית
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד