072-3300504

MS.c בביוטכנולוגיה (תואר שני)

המכללה האקדמית תל חי

תנאי קבלה
לשני מסלולי הלימוד שבתוכנית, יתקבלו בוגרי תוכניות לימודים לתואר ראשון במדעי החיים והטבע במוסד אקדמי מוכר, אשר סיימו את לימודיהם בציון 80 לפחות במסלול ללא תזה ו 85- לפחות במסלול עם תזה
כמה זמן לומדים
- מסלול עם תזה: שנתיים מלאות
- מסלול ללא תזה: שנתיים אקדמיות (4 סמסטרים)
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר שני (M.Sc) בביוטכנולוגיה
פרטים על MS.c בביוטכנולוגיה (תואר שני)
* תנאי קבלה:
לשני מסלולי הלימוד שבתוכנית, יתקבלו בוגרי תוכניות לימודים לתואר ראשון במדעי החיים והטבע במוסד אקדמי מוכר, אשר סיימו את לימודיהם בציון 80 לפחות במסלול ללא תזה ו-85 לפחות במסלול עם תזה.
 
אם ברצונך להעמיק את ידיעותיך בתחום הביוטכנולוגיה, להרחיב את מיומנותך המקצועית, להכיר שיטות מחקר ופיתוח חדשניות ולקדם את הקריירה שלך, הצטרף לתוכנית ללימודי תואר שני מחקרי (מוסמך M.Sc) בביוטכנולוגיה במכללה האקדמית תל-חי. 
 
הזדמנות לקידום מקצועי:
ביוטכנולוגיה היא מקצוע מבוקש מאוד. מוסמכי החוג יכולים להמשיך ללימודי דוקטורט במוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. כמו כן, יפתחו בפניהם אפשרויות תעסוקה בתפקידים בכירים בתעשיית התרופות (הפרמצבטיקה), בתעשיית המזון, במעבדות בתי חולים ובמעבדות מחקר ופיתוח. 
 
* מבנה הלימודים:
- מסלול לימודים עם תזה: 
משך הלימודים: שנתיים מלאות, לתלמידים שיקדישו את כל זמנם ללימודים ולא ידרשו ללימודי השלמה. תוכנית הלימודים כוללת קורסי חובה וקורסי בחירה. על כל תלמיד לצבור 30 נ”ז בקורסים, מתוכן 24 בקורסי חובה ועוד בקורסי בחירה. עבודת התזה תתבצע באחת ממעבדות מיג”ל (מרכז ידע גליל עליון) השותפות בתוכנית, בהנחיית חוקר מדרגת מרצה בכיר עד פרופ’ מן המניין. התלמיד יתחיל בביצוע עבודת המחקר כבר מהסמסטר הראשון, ויגיש בתום הסמסטר השני הצעת מחקר לאישור ועדת ההוראה. התזה תוגש בתום חופשת קיץ, לאחר שנת הלימודים השנייה. 
 
התואר עם התזה (מחקרי) מתאים למועמדים אשר מעוניינים לעסוק במחקר או להמשיך ללימודי תואר שלישי (דוקטורט). 
 
- מסלול לימודים ללא תזה: 
משך הלימודים: שנתיים אקדמיות (ארבעה סמסטרים), לתלמידים שיקדישו את כל זמנם ללימודים ולא ידרשו ללימודי השלמה. על כל תלמיד לצבור 48 נ”ז לפי הפירוט הבא:
 
42 נ”ז בקורסים מתוכן 24 בקורסי חובה ועוד 18 בקורסי בחירה ו-6 בפרויקט מחקר מסכם, אותו יבצע התלמיד בסמסטר האחרון בתוכנית ובו ישקיע לפחות 24 שעות שבועיות לאורך כל הסמסטר. פרויקט המחקר יתבצע במעבדות המחקר של מיג”ל השותפות לתוכנית או במעבדות מחקר במוסדות אקדמיים מוכרים אחרים. 
 
עם סיום הפרויקט יגיש התלמיד עבודה מסכמת, עלייה ייבחן גם בע”פ.
 
התואר ללא תזה מתאים למורים בתחום המדעים אשר מעוניינים לשדרג את מעמדם או את מקום עבודתם בתעשייה, לעובדי מעבדה עם תואר ראשון וכן לבעלי תואר ראשון במדעים אשר רוצים להעמיק את ידיעותיהם ולרכוש תואר שני מרתק. 
 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית תל חי

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, קרית שמונה
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד