072-3300504

תואר שני בחינוך לאמנות

המכללה האקדמית בית ברל

תנאי קבלה
- תואר ראשון B.Ed. או B.Ed.F.A בחינוך לאמנויות, B.F.A. באמנות,.B.A בתולדות האמנות או תואר ראשון במקצועות משיקים לאמנות (כגון עיצוב, קולנוע וחינוך יצירתי)
- ממוצע ציונים בתואר ראשון 80 ומעלה
- בעלי תעודת הוראה וניסיון בהוראה של 3 שנים לפחות במערכת הפורמלית או הבלתי פורמלית
- ראיון אישי
כמה זמן לומדים
- יום וחצי בשבוע במשך שנתיים, 22 ש"ש
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר שני M.Ed בחינוך לאמנות
- תכנית מחקרית עם אפשרות להגשת תזה הוגשה לאישור המל"ג
פרטים על תואר שני בחינוך לאמנות
לימודי התואר השני בחינוך לאמנות בפקולטה לאמנויות - המדרשה, במכללה האקדמית בית ברל, מאפשרים לאמנים ולמחנכים לאמנויות להתפתח מבחינה אישית ומקצועית. התכנית בנויה באופן מודולרי וגמיש, מותאמת לתחומי העניין של הסטודנטים ומאפשרת שילוב של לימודי אמנות מעשיים מתקדמים. 
 
תכנית הלימודים מבוססת על תפיסה רחבה של תחום החינוך לאמנויות וכוללת פרקטיקות ותיאוריות כגון אוצרות, תרבות חזותית, תיאוריות ביקורתיות ופרשניות, רטוריקה של הקולנוע ועדכון בנעשה בתחום החינוך לאמנות בעולם. הקורסים השונים בוחנים את השפעת פעילותם של האוצר, האמן, המורה לאמנויות, הפרשן או מבקר האמנות על הגדרת האמנות, על אופן השיח אודותיה, על תפיסת תפקידיה החברתיים של האמנות ועל מקומה בקהילה. 
 
בוגרי התכנית יכולים להשתלב בהוראת האמנות במכללות, בפיקוח על הוראת האמנות ובסגל המורים המוביל את התחום ולהתפתח כמורים, כמרכזי מגמות, כאוצרים וכאמנים, וגם להמשיך לתואר שלישי בלימודי תרבות וחינוך. 
 
* תכנית הלימודים: תכנית הלימודים היא מודולארית ואישית ומורכבת משלושה מקבצי לימוד עיקריים: לימודי תשתית (מתדולוגיה מחקרית, תיאוריה וביקורת), לימודים מתקדמים בחינוך לאמנות ולימודים מתקדמים באמנות (אוצרות, היסטוריה של האמנות, לימודים מתקדמים באמנות מעשית ועוד). בנוסף, התכנית מאפשרת לסטודנטים להעמיק את ההתפתחות האישית והמקצועית בתחומים החשובים להם כאמנים וכמחנכים לאמנות ולהתנסות בתחומים כגון: אוצרות ומוזיאולוגיה, אמנות בקהילה, כתיבה ביקורתית, והעמקת העשייה האמנותית. לסטודנטים המעוניינים בשילוב לימודי אמנות מעשית בתואר, ניתנת האפשרות ללמוד באמצעות הנחיה אישית ועם טובי האמנים בארץ תוך שימוש במגוון הסדנאות המשוכללות של הפקולטה לאמנויות - המדרשה, הכוללות סדנאות פיסול, קרמיקה, מדיה דיגיטלית, צילום, צילום דיגיטלי וקולנוע. 
 
מידע נוסף
* למי מיועדת התכנית: לבעלי תואר אקדמי ראשון עם זיקה לתחום האמנות (חינוך לאמנות, אמנות, תולדות האמנות, עיצוב, חינוך יצרתי וכדומה) שהינם בעלי תעודת הוראה.
מפגש מתעניינים בפקולטה לאמנויות המכללה האקדמית בית ברל יתקיים ביום שני, 25.7.2016 החל מהשעה 11:00.
 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית בית ברל

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, כפר סבא
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד