072-3300504

תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך מיוחד לגיל הרך

המכללה האקדמית בית ברל

תנאי קבלה
- זכאות לתעודת בגרות
- בעלי ממוצע בגרות איכותית 90 ומעלה - יכולים להתקבל ללא פסיכומטרי
- תעודת בגרות ומבחן פסיכומטרי בציון משולב 535
- ראיון קבלה
כמה זמן לומדים
- 4 שנים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר ראשון B.Ed
- תעודת הוראה בחינוך מיוחד לגיל הרך לידה-6 (גן משלב/מיוחד)
פרטים על תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך מיוחד לגיל הרך
תכנית החינוך המיוחד בגיל הגן מתבססת על תכנית הלימודים של החינוך הרגיל, תוך ביצוע התאמות, שינויים וחלופות הנדרשים עבור ילדים עם צרכים מיוחדים. תכנית ההכשרה נותנת מענה לקשת לקויות רחבה ולרמות תפקוד שונות אצל ילדים בגילאי לידה - שש. בבסיס תכנית זו האמונה כי כל ילד זכאי לשוויון הזדמנויות במימוש יכולותיו, כישוריו ורצונותיו וכי תפקידם של אנשי החינוך בגילאים אלו הוא לעזור לילדים עם צרכים מיוחדים להגיע למימוש זה תוך שילובם המרבי והמיטבי במערכת החינוך הרגילה. תכנית הלימודים מקנה לסטודנטים ידע עיוני ומעשי בהיבטים התפתחותיים, פדגוגיים ומקצועיים ומתמקדת בכלים יישומיים בתחום החינוך המיוחד בגיל הצעיר.
 
* נתיבי לימוד והרחבת הסמכה במסלול הגן: 
- תעודת הוראה לגן (לידה עד שש).
- תעודת הוראה לגן + הרחבה לכיתות א-ב (אישור סיום לימודי הסמכה).
- תעודת הוראה לגן (גן רגיל) + תעודת הוראה לגנים של החינוך המיוחד (גן משולב/חינוך מיוחד).
 
* דגש על התנסות מעשית: ההתנסות המעשית שלובה בלמידה עיונית ומתחילה כבר בשנה הראשונה במתכונת של יום בשבוע וכן בשבוע מרוכז במהלך כל שנת הלימודים. ההתנסות כוללת היכרות עם מגוון מסגרות חינוכיות בטווח הגילאים לידה עד שש, ונערכת בגנים רגילים כמו גם בגני חינוך מיוחד. 
 
שילוב אמנות בהוראה בגיל הרך התכנית לשילוב אמנות בהוראה בגיל הגן מופעלת בשיתוף הפקולטה לאמנויות - המדרשה. התכנית משלבת לימודי אמנות עיוניים, ביקור מודרך בתערוכות, סדנאות אמנות וקורסים העוסקים בנקודות המפגש בין אמנות וחינוך. הקורסים מועברים על ידי אמנים ומרצים מסגל הפקולטה לאמנויות - המדרשה. התכנית המשולבת תורמת לפיתוח אחד התפקידים המרכזיים של הגננת, כמטפחת התרבות האמנותית בגן. העשייה היצירתית הנלמדת בקורסים אלה, מקנה כלים רבי ערך לקידום ילדים בעלי צרכים מיוחדים.
 
 
מידע נוסף
* אפשרויות תעסוקה לבוגרים, ליווי ותמיכה: בסיום הלימודים מוכנים הבוגרים להשתלבות במגוון רחב של מסגרות חינוך: בגני משרד החינוך (גנים רגילים, גני חינוך מיוחד וגנים משלבים), גני משרד הכלכלה והרשויות המקומיות וכן להיקלט או ליזום בסקטור הפרטי. לאחר תהליך ההכשרה, המכללה האקדמית בית ברל בעזרת יחידת "פורשים כנף", עוזרת לסטודנטים להשתלב בעולם העבודה בשנת הסטאז' ומלווה אותם בשנתם הראשונה בהוראה. בוגרי ובוגרות התכנית לחינוך מיוחד בגיל הרך של המכללה האקדמית בית ברל הינם אנשי מקצוע מוערכים ומבוקשים במערכת החינוך ובשוק העבודה.
* מענקים, מלגות ותכנית למצטיינים:
- תכנית הלימודים מוכרת לפיקדון חיילים משוחררים.
- המכללה מציעה מבחר מלגות לסטודנטים בעלי נתונים גבוהים.
- תכנית מצוינים להוראה, המציעה קיצור משך הלימודים ל-3 שנים, פטור משכר לימוד ומלגות מיוחדות - מוצעת למועמדים בעלי נתוני קבלה גבוהים במיוחד!
 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית בית ברל

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, כפר סבא
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד