072-3300504

תואר במדעי החברה והרוח בניהול ארגוני חברתי

המכללה האקדמית בית ברל

כמה זמן לומדים
התכנית מתפרשת על פני 3 שנות לימוד + סמסטר אחד ונלמדת ביום אחד בשבוע.
מה מקבלים בסיום הלימודים
תעודת התמחות בניהול ארגוני חברתי מטעם המכללה האקדמית בית ברל.
התעודה כוללת הדגשה של אחד מאשכולות הבחירה: אשכול ייעוץ ופיתוח ארגוני, אשכול מינהל ומדיניות ציבורית, אשכול מינהל השלטון המקומי.
פרטים על תואר במדעי החברה והרוח בניהול ארגוני חברתי
תוכנית הלימודים במגמה לניהול ארגוני חברתי כוללת ידע אודות ארגונים, הבנת תהליכים בארגון וכן ניתוח ויישום כלים לשיפור הסביבה הארגונית. תוכנית הלימודים שמה דגש על היכרות מעמיקה עם המציאות החברתית, הכלכלית והפוליטית שבתוכה פועל הארגון, תוך הקניית ידע ניהולי ופרקטיקות יישומיות לעבודה בשטח.
ייחודיות המגמה לניהול ארגוני חברתי היא בהכשרה של עובדים, מנהלים ויזמים להובלה בתחומם כך שיוכלו להכיר ולתעל תחומי ידע הנושקים לעבודתם באופן יעיל ומיטבי. בתכנית מתוודעים לאופני קבלת החלטות, ייעוץ ארגוני, התנהלות מול תקשורת המונים, עיצוב מדיניות ויישומה והתמודדות עם הסביבה החיצונית והפנימית של ארגונים. הסטודנטים מקבלים בסיס ידע רחב וכלי ניהול מגוונים המאפשרים להם להשתלב בארגונים חברתיים, בשלטון המקומי, במינהל הציבורי ובשוק הפרטי בארץ ובעולם. הסטודנטים יוכלו להבין טוב יותר את הכוחות הפנימיים הפועלים בארגון כמו גם את ההיבטים החיצוניים של סביבת הארגון, המשפיעים על תפקודו בסביבה מודרנית ודינאמית.
המגמה לניהול ארגוני חברתי מקנה ראיה כוללת של המערכת הארגונית בה פועל העובד והמנהל ומאפשרת ללומד בחירה של קורסים מתוך שלושה אשכולות: אשכול ייעוץ ופיתוח ארגוני, אשכול מינהל ומדיניות ציבורית ואשכול מינהל השלטון המקומי.

תכנית הלימודים:

תכנית הלימודים במגמה לניהול ארגוני חברתי מספקת מענה לדרישות שוק העבודה החדש ומעניקה קרש קפיצה לקידום משמעותי ולפיתוח קריירה במגוון רחב של ארגונים: משרדי ממשלה, רשויות וחברות ציבוריות, פירמות עסקיות בשוק הפרטי, עמותות וארגונים חברתיים ושלטון מקומי. התכנית גם מותאמת לדרישות הסף של לימודי המשך במוסדות האקדמיים המובילים בישראל ובעולם.

 

מידע נוסף

חשוב לדעת!

*הכרה אקדמית:
על לימודים אלו ניתן לקבל הכרה לקראת תואר ראשון (B.A.) במדעי החברה והרוח של האוניברסיטה הפתוחה.

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית בית ברל

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, כפר סבא
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד