072-3300504

מה לעשות ביום הפתוח של העתיד?

בין הימים הפתוחים הממשמשים ובאים בולט אחד מעניין במיוחד: במכללה האקדמית אחוה יהיו רובוטים והרצאות על חדשנות באווירה של מסיבה, וכולם מוזמנים. הנה 6 דברים שכדאי לעשות כדי להוציא מהאירוע את המקסימום

20-02-2017 15:30:00

איך מחליטים מה ללמוד? עבור רבים זוהי שאלת השאלות, וכמובן שאין תשובה אחת נכונה וטובה. הכל תלוי בשאיפות המקצועיות שלכם, בתחומי העניין, באווירה שתרצו ללמוד בה ובמאמץ שאתם מוכנים להשקיע כדי להגיע רחוק. מבלבל? בדיוק בשביל זה יש יום פתוח, ואם אם החלטתם ללכת על תואר שמשלב בין חיי חברה תוססים לבין לימודים חדשניים, שלא לומר עתידניים - שימו בלו"ז את היום הפתוח של מכללת אחוה. היום הזה נועד לשקף עבורכם מה שמתרחש שם במשך השנה כולה, ולעזור לכם להחליט על מה ללכת.

המכללה שמה דגש על מגמות לימוד חדשניות התואמות את עולם המחר, דוגמת סביבה וקיימו?ת, אגרו טק - ההייטק של החקלאות, שמורות טבע ועוד, וביום הפתוח תתאפשר הצצה לעולמות האלה, ולעולם הסטודנטיאלי התוסס שהקמפוס מציע. מה שבטוח, יהיה מעניין וכיף (כולל הרצאה של רובוט, דלגו לסעיף 5 אם הסקרנות הורגת אתכם). אבל מעבר לכיף, אנחנו כאן כדי לקבל החלטות. אז הנה שישה דברים שכדאי לעשות כדי להוציא את המקסימום מהיום הפתוח:

1. איך להתכונן?
עוד לפני ההגעה ליום הפתוח, כדאי לבקר באתר האינטרנט של מכללת אחוה, שם תוכלו לבדוק אם הנתונים שלכם מתאימים לחוג שאתם מעוניינים ללמוד, לאילו חוגים תוכלו להתקבל, ואולי אפילו לקבל איזו מלגה מפנקת מתוך 17 מלגות המוצעות לסטודנטים של המכללה. אם הנתונים שלכם לא מספיקים כרגע, תוכלו לשקול הרשמה לאחת המכינות הקדם אקדמיות. בואו ליום הפתוח עם כל הידע שתוכלו לצבור מראש, כדי לשאול את השאלות הנכונות ולהתקדם במסלול הטוב ביותר עבורכם.

יום פתוח עם רובוטים והרצאות על חדשנות
יום פתוח עם רובוטים והרצאות על חדשנות

2. עם מי לבוא?
מכיוון שמדובר ביום חשוב ומשמעותי שיסייע לכם לעצב את העתיד המקצועי שלכם, מומלץ להגיע עם מישהו שיוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. זה יכול להיות חבר שמכיר אתכם מקרוב ויודע מה מתאים לכם (ותכלס, הכי כיף להגיע עם חברים), אבל שימו את הפדיחות בצד ושקלו להגיע עם ההורים. תכלס, עבור רבים ההורים הם הגורם הכי טוב לעזרה בקבלת החלטות. אל תשכחו - לא מדובר בהחלטה שנוגעת רק לשלוש השנים הקרובות, אלא בהחלטה שיש בה כדי להשפיע על העשורים הקרובים בחייכם.

3. עם מי לדבר?
היום הפתוח הוא הזדמנות עבורכם להתרשם מהקמפוס ולשוחח עם המרצים (כן, בכבודם ובעצמם, לא להתבייש!), ולהיפגש עם יועצי לימודים בנוגע לתחומי הלימוד והמסלולים השונים. המכללה מציעה תכניות לימודים ייחודיות ומאתגרות, מלוות בשיטות הוראה מתקדמות בכיתות למידה פעילה חדשנית וטכנולוגית. בקשו לשמוע פרטים מדויקים ומפורטים, וצאו לסיבוב בקמפוס. לא פחות חשוב - דברו עם סטודנטים שלומדים במכללה. אין כמו עדות ממקור ראשון מהסטודנטים עצמם.

הזדמנות עבורכם להתרשם מהקמפוס, המרצים, והמסלולים השונים
הזדמנות עבורכם להתרשם מהקמפוס, המרצים, והמסלולים השונים

4. מה לשאול?
במכללה ישנן כיתות פעילות המאובזרות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומעבדות הוראה ומחקר ללימוד בשיטות חדשניות. בקשו לשמוע עליהן, ובעיקר לראות אותן. רבים מהסטודנטים במכללה משתלבים בשוק העבודה עוד לפני סיום התואר, וזוכים לקחת חלק בפרויקטים בתעשיות עתירות ידע, בהן 'אינטל', 'אלביט' ו'הזרע'. בקשו לשמוע על כך פרטים רבים ככל הניתן, על מנת שתוכלו לשקול את המסלולים שיאפשרו גם לכם להשתלב בחברות המובילות במשק.

מעבר לשאלות על החוגים, על המרצים ועל הזדמנויות ההשתלבות בשוק העבודה, חשוב מאוד לברר על החיים הסטודנטיאליים. בכל זאת, מדובר בשנים שיש הגורסים שהן היפות בחיינו, ולצד התפתחות אקדמית אנחנו רוצים גם חיי חברה פעילים. השנים הבאות יקבעו לא רק את העתיד התעסוקתי שלכם, אלא במידה רבה גם את עתידכם החברתי. דברו עם נציגים מאגודת הסטודנטים ושאלו על האירועים השונים המתקיימים לאורך השנה, על התנדבויות שתוכלו לקחת בהן חלק ועל האווירה החברתית הכללית בקמפוס.

5. מה לא לפספס?
המוטו של המכללה הוא 'אחוה - עכשיו מחר', וזו לא רק סיסמה. המכללה מתחבר לחדשנות ולשינוי, והיום הפתוח יביא לידי ביטוי את הערכים האלה בפעילויות סופר מעניינות שאם כבר הגעתם, אסור שתפספסו. מה למשל?

האירוע המרכזי ביום הפתוח הוא הרצאה מרתקת של העתידן ד"ר רועי צזנה, שיציג בזמן אמת באמצעות רובוט בדמותו מביתו שבארצות הברית את כל מה שאתם רוצים לדעת על מקצועות העתיד: מה צופן לנו העתיד בעולם התעסוקה? אילו מקצועות ייעלמו מהעולם בעוד כמה עשורים? מה כדאי לכם ללמוד היום כדי להיות כבר עכשיו במחר?

בנוסף יתקיימו הרצאות מרתקות בתחומי פסיכולוגיה, חינוך המיוחד, מדעי החיים, לימודי סביבה וקיימו?ת, מערכות מידע ניהוליות, הוראת מתמטיקה ועוד. למרבה הצער לא תספיקו לשמוע הכל, אבל בין ההרצאות המומלצות שכדאי לבדוק: רפואה מותאמת אישית - העתיד כבר כאן; עבודה חינוכית באמצעות תוכנות לתקשורת עם אוטיסטים; מחקרים חדשים על התנהגות ותגובות של תינוקות אל מול רובוט.

6. מה להביא?
סטודנטים שיירשמו ללימודים במהלך היום הפתוח ייהנו מהנחה בדמי ההרשמה: 150 ¤ במקום 300 ¤. לכן כדאי להצטייד מראש בכל המסמכים הרלוונטיים המפורטים באתר המכללה, בהם צילום תעודת בגרות, במידה ויש לכם את ציון הבחינה הפסיכומטרית, וכמובן פרטי אמצעי התשלום ותעודה מזהה. אם אתם רוצים לממש את כספי הפיקדון להם אתם זכאים מצה"ל.

אז קדימה, שנסו מותניים והתחילו לסלול את הדרך שלכם להצלחה. נתראה ביום הפתוח במכללת אחוה. בלי הברזות, אה?

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד