בעולם המודרני בו אנו חיים, אנו מוקפים מידי יום באלפי מסרים פרסומיים אשר מלווים אותנו בכל מקום אליו אנו פונים. כל אחד מאיתנו נחשף לאלפי פרסומות שמגיעות אליו באמצעות אמצעי התקשורת השונים- בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט, בעיתונים ובשלטי ציבור. מאחורי כל אחד מאמצעי התקשורת הללו עומד צוות של פרסומאים. המציאות התחרותית של ימינו מחריכה כל חברה להשקיע המון כסף וזמן בפרסום וביחסי ציבור דבר המביא לגידול משמעותי בביקוש לבוגרי לימודי פרסום.
מה לומדים בלימודי פרסום
מה לומדים בלימודי פרסום
לימודי פרסום ניתנים ללמידה ברוב הפעמים בתוך מסגרת לימודי תקשורת, מנהל עסקים או ניהול השיווק. במסגרת לימודי פרסום הסטודנט לומד איך מעבירים מסרים בצורה חכמה ונכונה תוך כדי שימוש בצבע, קול, גופן, עיצוב, ותנועה אשר מתאימים לקהל היעד. על מנת לתת לסטודנט את הידע והכלים הטובים ביותר להצליח בתחום הפרסום נלמדים מגוון תכני לימוד רלוונטיים : מיומנויות שכנוע, כתיבה רעיונאית, התאמת המסר למדיה, ניהול קמפיינים, תכנון פרסומי, הפקת פרסומות ועוד.
מה עושים עם תואר בלימודי פרסום
לימודי פרסום, יכשירו את הסטודנט לעבודה בתוך משרדי פרסום ודוברות וכן במחלקות הפרסום של מגוון חברות אשר קיימות בשוק. בעלי תואר בלימודי פרסום יוכלו לעבוד כתקציבאים, קופירייטרים, יועצי פרסום ויחצנים במגוון רחב של בתי עסק בארץ.
מה עושים עם תואר בלימודי פרסום
לימודי פרסום, יכשירו את הסטודנט לעבודה בתוך משרדי פרסום ודוברות וכן במחלקות הפרסום של מגוון חברות אשר קיימות בשוק. בעלי תואר בלימודי פרסום יוכלו לעבוד כתקציבאים, קופירייטרים, יועצי פרסום ויחצנים במגוון רחב של בתי עסק בארץ.