לימודי מזכירות
התפתחות הטכנולוגיה בעיקר בתחום האינטרנט והמחשוב הביאו להתקדמות תפקיד המזכירות, אם בעבר לימודי מזכירות לא היו יוקרתיים והיו מיועדים לאנשים ללא השכלה, כיום לימודי מזכירות נפרשים על פני 2 קורסים קורס מזכירות 1 וקורס מזכירות 2 המועברים כל אחד בנפרד ונמשכים כ- חצי שנה, המזכירה היא הפנים של הארגון, ולכן תפקיד המזכירה חשוב מאוד בחברה מכיוון שהיא דואגת להרבה נושאים ובעצם הפכה למנהלת משרד, בין תפקידיה של המזכירה נמצא מענה לשיחות טלפון, טיפול בענייני דואר ובנק, מכתבים, ניהול יומנים, הכנת מצגות ולרוב גם טיפול במדיה אינטרנטית ועוד.
תחום המזכירות רווי בתפקידים ובנושאים וכך גם לימודי מזכירות, לכל נושא ותחום יש את קורס המזכירות המיועד אליו, לדוגמא מזכירה לתחום הרפואה, צריכה לעבור לימודי מזכירות רפואיות, שתוכנם תואם את תפקידה של המזכירה הרפואית, מזכירה לתחום המשפטי תצטרך לעבור לימודי מזכירות משפטית וכן הלאה, כמו כן, הרבה בעלי תפקידים לוקחים לעצמם מזכירה אישית, שתפקידה לנהל את יומנו ולעזור לו, היא משמשת כעוזרת צמודה לבעל התפקיד, כאשר כל מזכירה אישית כזו צריכה לקבל דגשים והנחיות מבעל התפקיד אליו היא כפופה.