072-3300504

יוסי ילד שלי נחמד

ביי ביי למונדיאל אבל עדיין הוא נחשב לאחד מהכדורגלנים הטובים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי;הוא שירת בחיל הים כספורטאי מצטיין. מי ילד שלי נחמד?

צילום, במחנה | 09-10-2005 11:20:00

הכומתה שלו לא מונחת הכי הכי על הראש ומזכירה יותר את התרבוש ל הטאליבן אבל ככה זה כשאתה לא משרת בקרבי אבל יש לך את התואר של אחד הכדורגלנים הכי טובים בכל הזמנים. גם אם לא לקחת אותנו למונדיאל......... זהו יוסי בניון שלמרות המדים הירוקים הוא שירת בחיל הים.

יוסי בניון נולד ב-שנת 1980 בדימונה ושיחק בקבוצת הנוער של הפועל באר שבע. בגיל 15 הוא הצטרף לאקדמיית הכדורגל של אייאקס אמסטרדם ושם שיחק עד גיל 17. הוא חזר לארץ בעקבות הבדידות שחש שם והגעגועים הביתה. על החלטה זו הוא זכה לביקורת רבה.
בגיל 17.5 עלה לקבוצת הבוגרים של הפועל באר שבע אך לא הצליח להציל אותה מירידה לליגה הלאומית.

בסיום אותה עונה, עבר יוסי בניון למכבי חיפה. בניון שיחק במכבי חיפה במשך 3 עונות וכבש במדיה כ 55 שערים.כמה משעריו היו היפים ביותר שנראו בליגה הישראלית (. ב-1998 . בעונת 2000/2001 תחת הדרכתו של אברהם גרנט, הוביל יוסי בניון את מכבי חיפה לאליפות ראשונה אחרי 7 שנים ונבחר לשחקן העונה. בעונת 2001/2002 בניון היה פצוע בתחילת העונה, אך כשהחלים תרם למכונה המשומנת של חיפה וזכה עם הקבוצה באליפות שנייה ברציפות.

בעונה שאחרי כן עבר בניון לשחק בראסינג סנטאנדר בספרד ונחשב לאחד מכוכבי המועדון, לאחר 3 עונות מוצלחות, בהן היה ידוע בעיקר בשעריו מול ריאל מדריד, הוצע בניון למכירה, ראסינג קבעה מחיר גבוה מאוד והיחידה שעמדה במחיר היא הקבוצה הרוסית פ.צ. מוסקבה, בה סירב בניון לשחק, לאחר הורדת המחיר עלתה ההתעניינות גם מקבוצות אירופאיות נוספות.

ביולי 2005 חתם יוסי בניון בקבוצת ווסטהאם יונייטד האנגלית.במוקדמות מונדיאל 2006 נהפך בניון לשחקן המוביל בנבחרת ישראל למרות שסיום הקמפיין הייתה אכזבה על כך שהנבחרת לא עלתה למשחקי המונדיאל.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד