072-3300504

סטודנט? בוא לקבל מתנות

מחאות הקיץ לא תרמו לירידה בשכר הדירה ועבודה במשרה חלקית לא מכסה על ההוצאות שהולכות ונערמות? מזל שהתחיל הסמסטר ואתם מחוזרים על ידי עשרות חברות, בואו לראות איך עושים כסף

אביגיל גוטליב | 06-11-2011 14:30:00

פתיחת הסמסטר הראשון ללימודים היא סוג של חג עבור סטודנטים חדשים וותיקים כאחד. מלבד אווירה של התחדשות ורעננות באוויר, ומלבד העובדה שאנחנו עדיין לא מוצפים מבחנים ועבודות, יש דבר אחד נוסף שתמיד משמח סטודנטים (ובעצם, ישראלים בכלל)- מבצעים, הנחות ומתנות.

אז כדי לעשות לכם סדר ולוודא שלא פספסתם אף הזדמנות להוציא ממעמדכם עוד כמה פינוקים, ריכזנו עבורכם את כל ההטבות, המבצעים וההנחות הייעודיות לסטודנטים, קדימה להסתער.

תתנחמו, יש דברים טובים בלהיות סטודנט
תתנחמו, יש דברים טובים בלהיות סטודנט

בנקים
מוקד הטבות ראשון הוא הבנקים, שהיו מתים שתפתחו אצלם חשבון בתמורה ללא מעט מתנות והנחות.

בנק מזרחי לדוגמא מציע למי שיפתחו חשבון סטודנט חדש זוג כרטיסים להופעה בבארבי ת"א, ו-800 שקלים מתנה. בנק דיסקונט הגדיל לעשות עם קמפיין הקפסולה הירוקה. סטודנט שישמע להמלצותיו של קטורזה, ויזמין כרטיס אשראי בדיסקונט, יקבל שובר שי בסך 100 ש"ח למגוון רשתות. מי שיבצע פעולות שונות בחשבון יבחר מתנות כגון אופניים מתקפלים, לילה זוגי בצימר או שוברים לחנייה.

אם אתם פחות בקטע של מתנות ומעדיפים פשוט מזומן, בנק לאומי מציע לכם מענק כספי של 1,300 ש"ח. האם זה משתלם? מומלץ לבדוק מה התנאים שמציב כל בנק למתנה, ההחלטה כבר תלויה בכם.

הייתם מאמינים שהבנק ישלח אתכם לצימר?
הייתם מאמינים שהבנק ישלח אתכם לצימר?

חנויות מחשבים ואלקטרוניקה
כי כל סטודנט צריך לפטופ חדש, ולשם כך התגייסו גם החנויות הנבחרות. חנות iDigital, המשווקת את חברת אפל בארץ, מציעה הנחות של כ- 600-700 שקלים על דגמי Mac ואילו רשת באג בשיתוף עם כרטיס לאומי כארד מציעים לכם מחשב נייד של טושיבה במחיר מבצע עם חבילת מתנות כמו אנטי-וירוס, תיק למחשב ועוד.

כדי שתוכלו לגלוש יותר בפייסבוק
כדי שתוכלו לגלוש יותר בפייסבוק

תרבות ובידור
יש סטודנטים שאין להם הרבה זמן פנוי בין עבודה ולימודים ושאר דברים, אבל כשיש איזה דקה פנויה למה לא להעביר אותה במשהו קצת שונה?

כל התיאטראות בארץ מציעים הנחות ומנויים בלעדיים לסטודנטים במחירים של כ-30-45 שקלים לכרטיס. גם המוזיאונים השונים בארץ נרתמים לטובת הצעירים ומעניקים בין 16-33% הנחה על כניסה. אם בא לכם באמת לצאת מהשגרה, גם ימית 2000 (חולון), גן החיות התנ"כי (ירושלים) והספארי (רמת גן) ישמחו לקבל אתכם במחירים מיוחדים.

אבל האמת היא שאחרי יום ארוך בלימודים לפעמים כל מה שרוצים זה להימרח מול הטלוויזיה. חברת הוט מבינה לליבכם ומציעה חבילות שכוללות טלוויזיה, חבילות ערוצים, ממירי HD ותשתית אינטרנט במחירים שבין 229-285 ש"ח לחודש.

אין כמו להימרח מול הטלויזיה בחורף
אין כמו להימרח מול הטלויזיה בחורף

כרטיס ההפתעות של המשביר וניו פארם
כרטיס חביב שמאגד בתוכו תחומים ומבצעים רבים הוא כרטיס סטודנט של מועדון i365 של המשביר לצרכן. המועדון נפתח בשנה שעברה בשיתוף עם התאחדות הסטודנטים, וזכאי להצטרף אליו כל סטודנט, ללא דמי מנוי או התחייבות.

הכרטיס מעניק הנחות קבועות בסניפי המשביר לצרכן, ניו פארם, אופיס דיפו וסונול, בנוסף לקופונים משתנים ברשתות אלה וכן ברשת ACE וצומת ספרים. השנה תוכלו למצוא בין הקופונים גם הנחות להצגות בתיאטרון הבימה וגשר, הופעות שמופצות על ידי חברת הדרן ואפילו חופשות של חברת קשרי תעופה.

ואם הזכרנו את סונול אי אפשר שלא להזכיר גם את חברת דלק שמציעה לסטודנטים כרטיס דלק דיסקאונט המעניק הנחות בתדלוק בכל הארץ, 7% הנחה ברשת חנויות מנטה, 8% הנחה בקפה ג'ו ומבצעים נוספים.

כדי שתוכלו לעמוד יותר בפקקים
כדי שתוכלו לעמוד יותר בפקקים

שופרסל
נסיים עם רשת המזון הגדולה, שעובדת היותה הקיץ מטרה לחרם על ידי ארגוני הסטודנטים כנראה גרמה לה לרצות להתחבב עליהם עוד קצת. לכן הוציאה הרשת כרטיס הנחות לכל תקופת הסמסטר הראשון. מדובר בהנחות של 10-15% על מוצרים של מותגי ניקיון והיגיינה כגון: ג'ילט, הד אנד שולדרס, לנור, דורסל, סוויפר ואחרים.

תרגישו חופשי לגהץ
תרגישו חופשי לגהץ
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד