072-3300504

מסלול לימודים בהרבליסט קליני - רפואת צמחים אינטגרטיבית (Phyto-Therapy)

מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

כמה זמן לומדים
- שלוש שנים
תאור התעודה
בסיום השנה השלישית מוענקת תעודת הרבליסט קליני לדרגת Master Herbalist מטעם מכללת רידמן. מסיימי התכנית יוכלו להצטרף בתשלום לעיל"ם - העמותה הישראלית לצמחי מרפא ולקבל תעודת חבר באיגוד ההרבליסטים הקליניים של עיל"ם. בנוסף, כל בוגר יוכל להצטרף בתשלום לארגון ההרבליסטים האמריקאי AHG וליהנות ממאגר הידע העשיר ביותר בארצות הברית בתחום, קשר עם מנטורים הרבליסטים ברחבי העולם והטבות נוספות.

שנה ב׳
תעודת סיום קורס ארומתרפיה מטעם מכללת רידמן

שנה ג׳
תעודת הרבליסט קליני לדרגת Master Herbalist מטעם מכללת רידמן
פרטים על מסלול לימודים בהרבליסט קליני - רפואת צמחים אינטגרטיבית (Phyto-Therapy)

צמחי מרפא הם הדרך הטבעית ביותר לטיפול ומניעת מחלות ולאיזון הגוף והנפש. תורת צמחי המרפא היא רפואה עתיקת יומין שהועברה משחר ההיסטוריה בין הדורות. בשנים האחרונות חוקרים רבים מצאו הוכחות מדעיות ליעילותה וכיום היא מוכרת וידועה בסגולותיה הטבעיות גם בקרב הרפואה הקונבנציונלית.

לימודי הרבליסט קליני נמשכים כשלוש שנים ומשלבים הכשרה תיאורטית לצד התנסות מעשית בקליניקת התמחות. במהלך הלימודים רוכשים ידע מסורתי עשיר של רפואת הצמחים המערבית, לצד ידע המבוסס על מחקרים קליניים עדכניים ומכירים לעומק את יכולות הטיפול המיוחדות של צמחי המרפא. במסגרת הלימודים, מתקיימים סיורי שטח מרתקים ונערכות סדנאות מיצוי וחליטת צמחים. הסטודנטים נחשפים אל החידושים האחרונים כדי שיוכלו להשתלב בשוק העבודה מיד בתום ההכשרה.

התנסות מעשית בקליניקת המתמחים

ההכנה לחיים מקצועיים היא חלק בלתי נפרד מההכשרה שלכם. תכנית הסטאז' שלנו כוללת צפייה קלינית לצד התנסות מעשית. כסטודנטים, תשתתפו בתהליך האבחון, ייעוץ, טיפול וליווי המטופלים בפיקוח וליווי צמוד של צוות המרצים הבכיר.

מידע נוסף
 
 
למה ללמוד דווקא ב מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית?
עם סיום הלימודים, תוכלו להיעזר באתר "רידמן קריירה", שם תמצאו את המשרות השוות ביותר מהמעסיקים הגדולים בישראל לרבות קופות ובתי החולים הנותנים עדיפות לבוגרים שלנו.

עוד מסלולי לימוד – מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד