072-3300504

מסלול לימודים ברפואה סינית מסורתית אינטגרטיבית TCM

מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

כמה זמן לומדים
- 4 שנים
תאור התעודה
בסיום השנה הראשונה והשנייה מוענקות תעודת מטפל בשיאצו או בטווינא, שמאפשרות לעסוק בתחום. בתום ארבע שנות הלימוד, תוענק תעודת מטפל מוסמך ברפואה סינית המאושרת על ידי אוניברסיטת צ'אנגדו בסין, ומקנה הכרה בין-לאומית ואפשרות להמשיך לתואר ברפואה סינית.

שנה א׳
תעודת מטפל בשיאצו או טווינא
תעודת מגיש עזרה ראשונה

שנה ב׳
תעודת מטפל מוסמך בשיאצו או טווינא

שנה ד׳
תעודת סיום מסלול ארבע שנתי ברפואה סינית בציון ההתמחויות
פרטים על מסלול לימודים ברפואה סינית מסורתית אינטגרטיבית TCM

הרפואה הסינית היא הענף הוותיק ביותר במקצועות הרפואה המשלימה והיא כוללת טיפולים באמצעות צמחי מרפא, תזונה נכונה, שיאצו, טווינא ודיקור. הסינים מאמינים שאדם בריא הוא אדם שמאוזן עם עצמו ועם יכולותיו, עם הסביבה שלו, הטבע והיקום כולו. כאשר האיזון מופר עלולה להתפתח מחלה לכן חשוב להחזיר את הגוף לאיזון בדרכים טבעיות.

בשנים האחרונות תחום הרפואה הסינית מבוקש מאוד בארץ, רופאים רבים מהרפואה המערבית מפנים חולים לטיפולים משלימים בתחומי מגע, תזונה ודיקור וישנה דרישה גבוהה למטפלים ברפואה סינית בכל קופות ובתי החולים וגם במרפאות פרטיות.

תכנית הלימודים מתפרשת על פני ארבע שנים ומשלבת ידע מדעי מערבי לצד מסורת סינית עתיקה. הלימודים כוללים קורסי תיאוריה נרחבים ופרקטיקה מעשית לבחירה בשיאצו או בטווינא. התכנית נבנתה בשיתוף מקצועי עם מכבי טבעי כדי שכל התכנים הנלמדים יתאימו לדרישות השוק המשתנות.

רידמן היא המכללה הרשמית המוכרת על ידי סין כמרכז הרשמי ללימודי רפואה סינית בישראל. בסוף ארבע שנות לימוד יש אפשרות להמשיך את ההכשרה בסין בשנה חמישית כדי להיות המטפלים הטובים ביותר בתחום ולקבל תעודת BA על חשבון ממשלת סין.

התנסות מעשית בקליניקת המתמחים

ההכנה לחיים מקצועיים היא חלק בלתי נפרד מההכשרה שלכם. תכנית הסטאז' שלנו כוללת שעות צפייה קלינית לצד התנסות מעשית. כסטודנטים, תשתתפו בתהליך האבחון, ייעוץ, טיפול וליווי המטופלים בפיקוח וליווי צמוד של צוות המרצים הבכיר, ואת ההתנסות המעשית תוכלו לעשות בקליניקה לרפואה משולבת של המרכז הרפואי אסף הרופא, או במשלחת סטודנטים בסין.

מידע נוסף
* בהנהלת  עדי פרום ( Dip.CM. (I.A.TCM מנהל היחידה לרפואה משלימה (שיר"מ) במרכז הרפואי אסף הרופא.
 
 
למה ללמוד דווקא ב מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית?
עם סיום הלימודים, תוכלו להיעזר באתר "רידמן קריירה", שם תמצאו את המשרות השוות ביותר מהמעסיקים הגדולים בישראל לרבות קופות ובתי החולים הנותנים עדיפות לבוגרים שלנו.

עוד מסלולי לימוד – מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד