יורם לימודים
האיזור האישי שלי
כאן נרכז עבורך באופן אוטומטי את כל תחומי הלימוד שהתעניינת בהם בעת ביקורך באתר
הבחירות שלי
להכוונה מקצועית חינם השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך

ניהול השיווק והפרסום

תפנית

תנאי קבלה
- 12 שנות לימוד ומעלה (תינתן העדפה לבעלי תואר אקדמי)
- ראיון אישי
כמה זמן לומדים
הקורס ניהול שיווק ופרסום נלמד בהיקף כולל של 130 שעות לימוד אקדמיות, מתוכן 15 שעות לעבודה עצמית על פרויקט הגמר. שתי המודולות הראשונות נלמדות במתכונת של מפגש בשבוע. המודולה השלישית נלמדת במתכונת של שני מפגשים בשבוע.
הקורס נלמד במסגרת מסלול מינהל עסקים.
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תעודת גמר
פרטים על ניהול השיווק והפרסום
רקע
בעולם המשתנה ללא הרף נעשה השיווק בכל ארגון, עסקי או אחר, משמעותי יותר ומורכב יותר. ניהול השיווק דורש ידע נרחב, רב-תחומי, עיוני ומעשי כאחד, לצד יכולת אישית גבוהה. הצלחת החברה כולה תלויה ביכולת מנהל השיווק לאפיין ולתכנן מהלכים אסטרטגיים ותוכניות שיווק, להוציאן לפועל ביעילות ולבקר אותן, לשם השגת מטרות החברה ויעדיה. 
 
בקורס ניהול שיווק ופרסום ייחשפו בפניכם הפנים הרבות של תחום השיווק והפרסום, ותוכלו לרכוש ידע ו"ארגז כלים" שישפרו את ביצועיכם ויתרמו להתקדמותכם האישית ולהצלחת החברה כולה. התוכנית כוללת את הנושאים העדכניים ביותר בעולם השיווק, ומלמד בה צוות מרצים מקצועי שנמנים עִמו מנהלים ויועצים מהעולם העסקי.
מטרות הקורס
  • הקניית יֶדע על תהליכים, אסטרטגיות ושיטות מועילות בניהול השיווק, בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות.
  • פיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת באמצעות חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות עדכניות, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח.
  • הכרת כלי שיווק ופרסום חדשניים, מבוססי-טכנולוגיה, לשם קידום עסקים, כולל שיווק באמצעות רשתות חברתיות וכלי גוגל.
  • כתיבת תוכנית שיווקית הלכה למעשה, בה יוטמע הידע שנרכש בקורס, בליווי מרצה בכיר, כולל מפגשי ייעוץ אישי.
לימודי ניהול שיווק ופרסום – הלכה למעשה
במסגרת הקורס יתקיים מפגש מרצים שיפגיש את הלומדים עם בכירים מהתעשייה, מענפים שונים ומחברות מובילות במשק, אשר יחלקו עם התלמידים מניסיונם האישי.
 
 
 
מידע נוסף
קהל היעד
  • בעלי עסקים קטנים ובינוניים, המעוניינים לרכוש או להרחיב את הידע שלהם בתחומי השיווק והפרסום, שהם הכרחיים לכל חברה וארגון
  • אנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות, ו/או מיועדים לתפקידים אלו, המעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם ולהתקדמותם
  • מי שמעוניינים להרחיב את מטען הידע שלהם בתחומי עיסוקם ולשכלל את כישוריהם
  • מי שמעוניינים לרכוש ידע וניסיון מעשי בתחום חדש ומרתק
מה לומדים בשיווק ופרסום?
תוכנית הלימודים בקורס שיווק ופרסום כוללת שלוש מודולות שיילמדו במשולב לאורך הקורס:

יזמות וניהול עסקי
  • יזמות, הקמת העסק הקטן, ניהול העסק ופיתוח עסקי
  • אסטרטגיה עסקית תחרותית
  • החלטות פילוח, בידול, מיצוב
  • ניהול משא ומתן עסקי
  • מחקר שיווקי
שיווק ומכירות
  • תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק
  • התנהגות צרכנים וניהול קשרי לקוחות
  • ניהול מוכרים ומכירות
קידום עסקי ופרסום בעידן הדיגיטלי
  • מתקשורת מסורתית לתקשורת דיגיטלית - ניהול המדיה הדיגיטלית
  • מדיה חברתית ותוכן ברשת
  • ממוצר למותג – הלכה למעשה
  • מסחר אלקטרוני
  • כתיבה שיווקית
  • מודיעין עסקי תחרותי באינטרנט – אסטרטגיות חיפוש, כלי חיפוש וכלי גוגל
  • מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור
 
שיטת הלימוד
הקורס ניהול שיווק ופרסום כולל הרצאות פרונטליות, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, הרצאות אורח וסדנאות מעשיות.
קורס מתוקשב
הלימוד בקורס ניהול שיווק ופרסום מלוּוה באתר קורס (סגור) שבו חומרי הרחבה והעשרה רבים, ביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום זה, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.
דרישות הקורס
  • נוכחות ב-80% מהמפגשים
  • נוכחות במפגש המרצים המקצועי שיתקיים בשלוחת רמת אביב
  • נוכחות במפגש הסיום של הקורס
  • הגשת פרויקט גמר - תוכנית שיווקית, והצגתה
 

עוד מסלולי לימוד – תפנית

שירות אישי
חינם
השאר פרטים ונחזור אליך עם כל המידע
X
שירות אישי חינם
מחפש את מוסד הלימודים שהכי מתאים לך? השאר פרטים