072-3300504

מסלול מינהל עסקים

תפנית

תנאי קבלה
- 12 שנות לימוד ומעלה - תינתן העדפה לבעלי תואר אקדמי
- ראיון אישי
כמה זמן לומדים
- 300 שעות לימוד אקדמיות, מתוכן כ-35 שעות המיועדות לעבודה עצמית על פרויקט גמר
פרטים על מסלול מינהל עסקים
ההתפתחויות, ההתמודדויות העסקיות והחידושים בכל תחומי החיים מעמידים בפני המנהל אתגרי ניהול אשר מחייבים אותו לתת פתרונות מעשיים בזמן אמת. הניסיון המעשי בתחומי הניהול הופך להיות הפרמטר המרכזי לקידום והצלחה. מנהל טוב נמדד היום לפי יכולותיו והצלחתו האישית היא הצלחת הארגון כולו. במסלול מנהל עסקים של תפנית - בית-הספר למנהלים, מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, ירכשו הלומדים אסטרטגיות מובילות וסט כלים מעשיים שישפרו את כישורי הניהול והפיתוח העסקי. התכנית כוללת את הנושאים המתקדמים והעדכניים ביותר בעולם העסקים כיום ומועברת על ידי צוות מרצים מקצועי של מנהלים ויועצים מהעולם העסקי.
 
* מטרות הקורס:
- הרחבת הידע הניהולי והקניית ראייה מקיפה בתחום הניהול העסקי.
- פיתוח חשיבה יצירתית ומתקדמת באמצעות חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות עדכניות, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח.
- רכישת כלים יישומיים בתהליכי קבלת החלטות ניהוליות ופיננסיות.
- התמודדות עם משברים ותהליכי שינוי.
- הכרת כלי שיווק חדשניים, מבוססי טכנולוגיה לקידום עסקים ובהם שיווק באמצעות רשתות חברתיות, טכנולוגיות ניידות וכלי גוגל.
- כתיבת תכנית עסקית הלכה למעשה, בה יוטמע הידע שנרכש בקורס, בליווי מרצה בכיר, כולל מפגשי יעוץ אישיים.
 
תכנית הלימודים כוללת חמש מודולות שתועברנה במשולב לאורך הקורס:
 
* יזמות וניהול עסקי:
- יזמות, הקמת העסק הקטן, ניהול העסק ופיתוח עסקי.
- אסטרטגיה עסקית תחרותית בסביבה תחרותית דינאמית.
- החלטות פילוח, בידול, מיצוב.
- ניהול מו"מ עסקי.
- מיומנויות ניהול: מיומנויות בתקשורת בין-אישית, פרזנטציה והצגה אפקטיבית, תדמית ושיווק עצמי.
- ניהול עובדים: עבודת צוות, פתרון קונפליקטים, הנעת עובדים ופיתוח מוטיבציה, תהליכי הערכה בארגון ושיחת משוב.
 
* שיווק ומכירות:
- מהות השיווק ותפיסות שיווקיות מרכזיות, מושגי יסוד בשיווק תחרותי.
- התנהגות צרכנים, ניהול קשרי לקוחות וניהול חווית לקוח.
- תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק.
- ניהול מוכרים ומכירות.
- מחקר שוק ומודיעין עסקי.
- שיווק לעסקים - B2B.
 
* קידום עסקי ופרסום בעידן הדיגיטלי:
- מדיניות פרסום ותקשורת שיווקית.
- שיווק ומכירות בעולם האינטרנט.
- קידום העסק באמצעות המדיות החברתיות: Facebook, TheMarker Cafe, LinkedIn ועוד.
- קידום העסק באמצעות טכנולוגיות ניידות.
- הכרת כלי Google, כולל: Google Analytics, Google AdWords, Google keyword tool ועוד.
- מסחר אלקטרוני.
- מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור.
 
* היבטים פיננסיים:
- מבוא לכלכלה וכלכלת ישראל.
- מימון וחשבונאות.
- תמחור וניתוח דוחות פיננסיים.
- היבטי מס ושוק ההון.
- ניהול פרויקטים.
 
* היבטים משפטיים:
- דיני חוזים, דיני חברות, דיני עבודה, מסמכים סחירים ומשפט עסקי.
 
* שיטת הלימוד: הקורס כולל הרצאות פרונטליות, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, הרצאות אורח, סדנאות מעשיות וצפייה בסרטים מקצועיים. המשתתפים יקבלו את המהדורה החדשה של הספר "ניהול השיווק" של קוטלר, קלר והורניק בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה. הלימוד בקורס מלווה באתר קורס (סגור) ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים וביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.
מידע נוסף
 
* קהל היעד: המסלול מיועד למנהלים המבקשים להרחיב את הידע בתחום הניהול העסקי ולשפר ולשכלל מיומנויות אישיות וניהוליות וכן לעוסקים בתחומים מקצועיים ומיועדים לתפקידי ניהול ולבעלי עסקים קטנים.
* דרישות הקורס:
- נוכחות ב-80% מהמפגשים.
- נוכחות בשני מפגשים מקצועיים שיתקיימו בשלוחת רמת אביב / רעננה.
- הגשת פרויקט גמר - תכנית עסקית והצגתה.
* הכרה אקדמית: לעומדים בדרישות הקורס יוענקו עד 6 נקודות זכות במדעי החברה להמשך לימודים לקראת תואר בוגר של האוניברסיטה הפתוחה, בכפוף לנוהלי האוניברסיטה הפתוחה.

עוד מסלולי לימוד – תפנית

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד