072-3300504

מידע כללי על תילתן המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית

תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית הוקמה בשנת 1994 בעקבות דרישת השוק לבעלי מקצוע מיומנים בתחומי העיצוב. מאז ועד היום היא מהווה נדבך משמעותי בנוף העיצוב הישראלי ונמצאת בחוד החנית של מוסדות הלימוד לעיצוב.

תילתן פיצחה את השיטה להכשרת בעלי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר בתחומי העיצוב, זאת באמצעות מסלול רב-שנתי מקיף ומגוון החושף את הסטודנטים לתחומי התמחות שונים.
הסטודנטים מסיימים את לימודיהם כאשר באמתחתם היכרות עם מגוון רב של תחומי עיצוב, וידע מקיף וישים בתחום לימודיהם הראשי ובתחום ההתמחות שבחרו.

בתילתן פועלים שלושה בתי ספר: בית ספר לעיצוב גרפי, בית ספר לעיצוב פנים ובית ספר לעיצוב ופיתוח משחקי מחשב.

הסטודנטים בתילתן יכולים לבחור בין מסלול לתואר אירופי* (המוסמך על פי הסטנדרטים של ה-ECTS) לבין לימודים במסלול רב-תחומי לתעודה.
תילתן, אשר מקפידה להיות תמיד צעד אחד לפני כולם, ממשיכה להרחיב ולחדש את תוכניות הלימודים כדי שישקפו את המגמות החדשות ואת הצרכים המשתנים בשוק. מגוון מסלולים חדשים מוצעים כיום, כאשר חלקם ייחודיים ובלעדיים לתילתן, וכולם תוכננו ונבנו ע"י אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים.
הלימודים מעוגנים בתוך מערכת שעות מודולרית המכילה את צרכיהם השונים של הסטודנטים ומאפשרת להם ליצור מערכת ההולמת את אורח חייהם ואת קצב הלימודים הנכון עבורם אישית.

תילתן מקיימת שיתופי פעולה הדוקים עם פקולטות לעיצוב בחו"ל, ביניהם פרויקטים משותפים, אירוח סדנאות, חילופי סטודנטים ומרצים וכדומה. בנוסף, תילתן זכתה להיות משתתפת קבועה ולייצג את ישראל בשלוש תערוכות האקספו הבינלאומיות האחרונות.

אלפים מבוגרי תילתן כבר השתלבו בתעשיית העיצוב והתקשורת בארץ ובחו"ל. חלקם מחזיקים בעמדות מפתח, חלקם פתחו קריירות עצמאיות מצליחות ורבים מהם מעסיקים את הבוגרים הצעירים של תילתן.


*התואר אירופי ואינו מוכר ע"י המל"ג.



אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
העצמאות 65, קמפוס הנמל (בצמוד לתחנת הרכבת חיפה מרכז השמונה) , חיפה
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד