בסיום הקורס יערך מבחן מסכם.
כל השיעורים יוקלטו ויועלו לאתר. הסטודנטים יוכלו לצפות בשיעורים לצורך שינון החומר והשלמת חוסרים על פי מדיניות הצפייה שבאתר.
הצלחתה של סוכנות ביטוח תלויה במידה רבה ברמת האמון והתקשורת שהיא מצליחה לייצר עם לקוחותיה. בכל משרד ביטוח, ימצא הרפרנט/מנהל שתפקידו לטפל בממשק הלקוחות. עליו לבנות את תיק הלקוח באמצעות מאגרי הנתונים והמערכות השונות מול חברות הביטוח תוך שהוא אמון על מילוי הטפסים המתאימים והגשתם.
אין ספק שתפקיד רפרנט הביטוח הוא מאתגר וחשוב ומחייב רכישת ידע מקצועי נרחב. אחריות מקצועית לאיכות ותקינות הממשק בין הלקוחות והחברה מטילה אחריות רבה על הרפרנט ומצריכה התמקצעות בעבודה משרדית ובמגוון תחומים הקשורים לעולם הביטוח. בתפקיד זה תודעת שירות גבוהה ויכולות תקשורת בינאישית הן אבני יסוד בכישורי הרפרנט.
קורס להכשרת רפרנטים לעבודה מקצועית ומיומנות בעולם הביטוח האלמנטרי (כללי) במגוון תחומי ביטוח כגון ביטוחי רכב, דירות ועסקים, ביטוח אחריות ועוד. דרך סדנאות, תרגולים וסימולציות יושם דגש על הכנתם האפקטיבית של הסטודנטים לעבודה מעשית
למי מתאים הקורס ותנאי הקבלה
למעוניינים בעבודה מקצועית בחברות וסוכנויות ביטוח ובמחלקות לביטוח של מוסדות וארגונים שונים, הרוצים להעמיק את ההכרות עם עולם הביטוח. אין צורך בידע מוקדם כלשהו. נחוצים תנאים בסיסיים שכוללים ידע בסיסי בתפעול מחשב בתוספת ליכולות תקשורת אישית ויחסי אנוש טובים.
חשוב לזכור:
- בוגרי הקורס שיעברו בהצלחה את כל הבחינות בהתאם לתוכנית הקורס יהיו זכאים לתעודת גמר משותפת של מכללת ירושלים ומכללת אורין שפלטר – המכללה המובילה והגדולה להשכלה פיננסית בישראל.
- מכללת אורין שפלטר עובדת בשיתוף פעולה מתמיד עם חברות הביטוח והפיננסים המובילות במשק כגון; מגדל, מנורה, כלל, הפניקס, הראל, אלטשולר שחם, בנק לאומי ועוד..
ומסייעת לסטודנטים ולבוגרים שלה להתברג בחברות אלה.
מכללת אורין שפלטר מסייעת לבוגרים שלה בהשמה בחברות הביטוח הגדולות במשק ובשלל סוכנויות הביטוח.