072-3300504

תואר שני LL.M במשפטים

המסלול האקדמי המכללה למינהל

תנאי קבלה
חתך הקבלה האוטומטי לתואר שני במשפטים הוא זכאות לתואר ראשון במשפטים בציון ממוצע של 80 ומעלה. כמו כן, מועמדים שממוצע התואר הראשון שלהם הוא 76-79 יוכלו להירשם ולעבור ועדת קבלה.
כמה זמן לומדים
שעות הלימוד מרוכזות וניתן לשלב עבודה ולימודים, כשהקורסים מתקיימים באחד מימות השבוע בשעות הערב וביום שישי.
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר שני במשפטים LL.M
פרטים על תואר שני LL.M במשפטים

במסגרת התואר ישנן שני מסלולים:

1.חטיבה בלימודי ביקורת פנימית- אנו מציעים חטיבה ייעודית, ייחודית וחדשנית, הראשונה מסוגה בארץ, לתואר שני בדגש על לימודי ביקורת פנימית וציבורית. חטיבה זו מקנה לעוסקים בביקורת פנימית ולמתעניינים בעולם הביקורת הפנימית הזדמנות להתמקצע בתחום ולהעמיק את הידע המשפטי החיוני לתחום זה ולהרחיבו. החטיבה משלבת כלים מעשיים ומכשירה את הסטודנטיות 
 

והסטודנטים לצרכי שוק העבודה במגזר הציבורי ובמגזר העסקי. החטיבה כוללת מגוון קורסים בנושאים המצויים בליבה של עבודת הביקורת. לימודי החטיבה מתמקדים בפיתוח יכולותיו של המבקר הפנימי בשלושה מישורים: המישור המשפטי, המישור המקצועי והמישור הפיננסי.

2.תואר שני מחקרי עם תזה-  מסלול זה אינו פתוח לכל סטודנט המבקש ללמוד תואר שני במשפטים, אלא מוצע לתלמידי .LL.M מצטיינים בלבד. את המועמדות למסלול התואר השני המחקרי ניתן להגיש בכל שלב במהלך לימודי התואר השני. במסגרת הלימודים משתתפים הסטודנטים בסדנת תזה שמטרתה להעמיק את הידע בכלי מחקר מגוונים וללוות אותם בתהליך המחקר. לשם כך ממונה להם מנחה אישי מקרב חברי סגל בית הספר, אשר ילווה אותם בגיבוש הצעת התזה, באישור התזה ובכתיבתה.

הלימודים כוללים קורסים מתקדמים במתודולוגיה מחקרית והסטודנטים רוכשים כלים להבנה תיאורטית ואמפירית מעמיקה של תחום המחקר המשפטי. לצד זאת, יכולים הסטודנטים לבחור מבין קורסי בחירה מגוונים במשפט פלילי, משפט מסחרי, משפט אזרחי, משפט ציבורי, גישור וישוב סכסוכים ועוד.

מידע נוסף
 
 

עוד מסלולי לימוד – המסלול האקדמי המכללה למינהל

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
שדרות יצחק רבין 7, ראשון לציון
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד