072-3300504

קורס ניהול פיננסי – Capital Management

מכללת פסגות - לימודי השקעות ויזמות

כמה זמן לומדים
- 8 מפגשים אחת לשבוע בין 18:00-21:00
פרטים על קורס ניהול פיננסי – Capital Management
למי מתאים הקורס?
 
- חיילים משוחררים, זוגות צעירים (הנה רעיון לאחלה מתנה!), בעלי משפחות, שכירים ועצמאיים
- למי שרוצה לחסוך מאות ואלפי שקלים כל שנה – פשוט, משום שמבין איך המערכת עובדת
- למי שרוצה לצלול בשלווה לעולמות הפנסיה, קרנות ההשתלמות והחסכונות – ולחזור בשלום
- בגדול? לכולם, ולכל מי שרוצה להחזיר את השליטה הפיננסית לחייו.
 
 
 
קורס ניהול פיננסי יקנה לך הבנת עומק בעולמות הפנסיה וההשקעות, ינחה כיצד להתנהל נכון ויעזור לנהל כסף באפקטיביות ולא פחות חשוב – שלווה.
 
בין נושאי הלימוד:
 
- שיעור 1: היכרות בסיסית והתחלת השינוי. בשיעור מבוא מרתק נפרק לחתיכות את העולם שאנו חושבים שאנו מכירים, רק כדי לבנות מודל מסודר, עדכני יותר. נביט על העולם החדש דרך משקפיים "מוסדיות", נכיר מדדים פונדמנטליים, ונתחיל להבין כיצד מתרגמים ידע לכסף.
 
- שיעור 2: פצצת הפנסיה. בשיעור פוקח עיניים נבין עד כמה מצב הפנסיה שלנו מעורר דאגה, רק כדי לחזור לקרקע יציבה עם המשך מטלת 'עושים שינוי'. בנוסף, נחקור את עולמות קרן ההשתלמות, קרן IRA והמודל הנאיבי.
 
- שיעור 3: לעמוד על הכתפיים של בנג'מין גראהם. שיעור עומק חשוב בו נלמד על אחד מהמשקיעים מעוררי ההשראה בעולם החדש, נכיר את חוק 72, המדד האבולוציוני, נעמיק היכרות עם קרנות ההשקעה, תעודות סל ומכשירים נוספים. בנוסף, נצבור תאוצה במטלת 'עושים שינוי'.
 
- שיעור 4: ממשיכים ללמוד מהמשקיעים הגדולים. נכיר את ג'גדאך וטיטמן, נטעם מעולמות המחקר, המודלים השונים ונגיד שלום לרובוט ההשקעות.
 
- שיעור 5: כתפיים, מודלים וטעימה של חופש. נעמוד על הכתפיים הרחבות של וויליאמס, נכיר את מודל החיתוך, מודל ציד-מלקט ומודל הבנקים, נלמד לעומק את עולמות הביטוח ונתחיל לחשוב כמו אנשים חופשיים.
 
- שיעור 6: הגיע הזמן לשלוף עפרונות (ומחקים). שיעור פרקטי בו נלמד על מכשירים פיננסיים, תוכניות חיסכון, תקנות מס והטבות מס.
 
- שיעור 7: צוללים עמוק יותר, רחוק יותר. נעמיק את ההיכרות עם היחסים הפונדמנטליים, נלמד כיצד קובעים מחיר יעד כלכלי למניה, נכיר את החפיר ואת ה-mos, ונמשיך להבין את אסטרטגיות ההשקעה הפונדמנטליות.
 
- שיעור 8: מנתחים, מקבלים השראה ונפרדים.

שיעור סיכום בו ננתח חברות ונלמד להכיר את התמונה האמיתית דרך שפת המספרים. ננסה לחשוב כמו המשקיעים הגדולים בעולם, וכך, נוכל להבין מה הם בדיוק מחפשים.

 

עוד מסלולי לימוד – מכללת פסגות - לימודי השקעות ויזמות

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד