072-3300504

קורס השקעות ויזמות בנדל"ן

מכללת פסגות - לימודי השקעות ויזמות

תנאי קבלה
- הקורס אינו דורש ידע מוקדם ומטרתו היא שכל משתתף יוכל לבצע השקעת נדל"ן בתבונה.
כמה זמן לומדים
- 48 שעות
- 16 מפגשים
- 18:00 - 21:00
פרטים על קורס השקעות ויזמות בנדל"ן
למי זה מתאים?
 
- לכל מי שאוהב נדל"ן ורואה בו את העתיד של עולם ההשקעות – גם ללא ניסיון
- לכל מי שרוצה לעצב לעצמו חירות כלכלית, עצמאות והתפתחות אישית
- לכל מי שרוצה לדעת איך לקרוא את מפת הנדל"ן על מנת לייצר הזדמנויות השקעה
- לכל מי שרוצה לדעת איך לאתר את 'נכסי הזהב' – אלה שמוצעים מתחת למחיר השוק.
 
על הקורס:
 
- קורס השקעות ויזמות נדל"ן
- להבין את שוק הנדל"ן
- לשפר את היכולות האישיות ולהגיע למקסימום תוצאות. פעם אחר פעם.
 
קורס השקעות ויזמות נדל"ן, מיועד למשקיעים נבונים ואחראים – עם רעל בעיניים!
קורס הדגל של מכללת פסגות יוציא אתכם מקצועיים, עם הבנה יסודית מאד בעולמות הנדל"ן, יכולת מוכחת לקרוא את המפה נכון ולמצוא בה את הדרך האישית שלך לפריצה. הקורס כולל לימודי תיאוריה חשובים ופרקטיקה קריטית, ונחשב לאחד מהקורסים היוקרתיים, המבוקשים והמקצועיים ביותר בתחום הנדל"ן.
 
בין נושאי הלימוד:
 
- שיעור 1: תורת הנדל"ן ומשחק המשתתפים. בשיעור מבוא נבצע סקירה על שוק הנדל"ן, נבין את הפסיכולוגיה מאחורי המחיר, נאתר מגמות מחיר לשנה הקרובה ונכיר את משחק המשתתפים – הגורמים העיקריים המשתתפים בעולם הנדל"ן.
 
- שיעור 2: אפיקי הכנסה ויצירת הכנסה נוספת. בשיעור חשוב נכיר את מסלולי ההשקעה השונים: נדל"ן מניב, עסקאות אקזיט, תמ"א 38, מושבים, עסקאות מעבר לים ויזמות בצימודי קרקע. בהמשך, נלמד כיצד ליצור אפיקי השקעה פנסיונית מבוססים על השקעות נדל"ן.
 
- שיעור 3: זיהוי וניתוח מגמות באזורי השקעה. נבנה אסטרטגיה להשקעה, נבין כיצד לקבל אישור עקרוני למשכנתא, כיצד לבחון אזור להשקעה מבוססת תקציב וכיצד לזהות מגמות עליית מחירים. בנוסף, נבחן את פוטנציאל השכונות ברמת מאקרו ומיקרו.
 
- שיעור 4: אסטרטגיות מימון ומינוף בנדל"ן. נגדיר אסטרטגיה להתנהלות מול בנקים וקריטריונים לקבלת משכנתא. נכיר את לוחות הסילוקין, מסלולי הלוואת משכנתא ונבנה תוכנית עסקית לרכישת נכס ללא הון עצמי.
 
- שיעור 5: היבטים פיננסים בניהול עסקה. בשיעור מרתק נבצע ניתוח הון עצמי, בחינת הוצאות נוספות בעסקה, סנכרון מחירים במערכות מידע, נבצע הערכת שווי לנכסים ומגרשים ונבחן כדאיות כלכלית של עסקה.
 
- שיעור 6: בדיקות מקדמיות ואיתור מוקשים. מתחילים לראות פרקטיקה בשטח!
נזהה את מקום הנכס, נבצע התאמות הנכס לתיק הבית המשותף, נכיר, נבדוק וננתח את אישורי הזכויות – טאבו, חברה משכנת, רמ"י ועוד. נכיר את רשם המשוכנות ונבחן את המצב התכנוני של הנכס.
 
- שיעור 7: היבטים משפטיים בעסקאות נדל"ן. בשיעור עומק נבצע ניתוח נכסי טאבו, ניתן דגשים להסכם המכר, נכיר את הרפורמה ברשות מקרקעי ישראל ואת הליכי התכנון והשפעתם על הליכי רישום. נלמד לזהות מוקשים ולפרק אותם בדרך לעסקה בטוחה ומוצלחת.
 
- שיעור 8: מיסוי מקרקעין - הלכה ומעשה למשקיע בישראל. בשיעור חשוב נכיר מושגים בעולמות המיסוי: מס רכישה – הגדרות, כללים ושיעורי המס לדירות ולנכסים אחרים; מס שבח – הגדרות, שיעורי המס (יחיד, חברה), השפעת הרפורמה על חישוב המס; פטור במכירת דירת מגורים יחיד או בחילוף דירות; תכנוני מס בדירות מגורים – נבצע סימולציה עם הכיתה ונציג את תכנון המס למשקיע. נבצע חישוב מס השבח על ידי תרגול חישובי מס בסימולטור מס שבח. ונכיר את תכנוני המיסוי במכירת נכסי ירושה, עסקאות מתנה, מקדמת מס שבח ומס הכנסה בהשכרת נכסי נדל"ן.
 
- שיעור 9: קואצ'ינג נדל"ני. בשיעור מרתק ננהל עסקה תוך התאמתה למשקיע וגם – נבצע מבחן סיכום ביניים.
 
- שיעור 10: השקעות בנדל"ן מעבר לים. סוף סוף! נבצע היכרות עם שוק הנדל"ן בחו"ל, נכיר את דרכי המימון, נאתר הזדמנויות להשקעה מעבר לים ונלמד את כללי העשה ואל תעשה.
 
- שיעור 11: על מה ותמ"א. נבחן את אחת המגמות הלוהטות בעולמות הנדל"ן: התמ"א. נכיר את אפשרויות ההשקעה בתמ"א ואת השלבים לביצוע תמ"א.
 
- שיעור 12: נטוורקינג בעולם הנדל"ן. לפעמים, איתור עסקה וביצוע עסקה נופל וקם על הקשרים הנכונים. נלמד כיצד ליצור שיתופי פעולה ומרכת נטוורקינג ( מועדון משקיעים נדל"ן). נכיר את מועדון המשקיעים והאפשרויות הגלומות בו, אפשרויות השקעה ללא הון עצמי, כיצד מנהלים משא ומתן וכיצד מיישמים טכניקות משא ומתן אפקטיביות.
 
- שיעור 13: נדל"ן לאן. בשיעור סיכום נסקור את אפשרויות ההשקעה, נציג את הפרויקטים ונכיר את מגוון קורסי ההמשך.
 
- שיעור 14-16: סיורי שטח.

במסגרת הקורס נצא ל- 3 סיורי שטח באזורי מפתח בהם נוכל לראות, לשמוע ולהבין מקרוב כיצד עובד בפועל עולם יזמות הנדל"ן. הסיורים יאפשרו לך להבין כיצד יזמים בוחנים אזורים ועסקאות בשטח. הסיורים יכללו סקירה היסטורית ועכשווית של השוק, מבנים לשימור וטיפים רבים לעשייה נדל"נית. כל זאת על מנת להעניק פרקטיקה אמיתית בשטח.

 

 

 
 

עוד מסלולי לימוד – מכללת פסגות - לימודי השקעות ויזמות

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד