072-3300504

מידע כללי על המרכז האקדמי פרס

המרכז האקדמי פרס ברחובות חותר להיות מוסד אקדמי מוביל המשלב בין גישה חדשנית ייחודית בתוכניות הלימודים לבין מחויבות חברתית עמוקה ומתמשכת של מייסדי המרכז, עובדיו ותלמידיו.
 
המרכז האקדמי פרס הוא מוסד ייחודי בנוף האקדמיה הישראלית. מלבד מצוינות אקדמית חסרת פשרות הבאה לידי ביטוי הן בתכניות הלימוד הייחודיות והן בסגל האקדמי המעולה, המרכז שם לו למטרה ליצור אווירה של אקדמיה אחרת. אקדמיה שרואה כל סטודנט, מזהה את הפוטנציאל הייחודי הגלום בו ומסייעת לו לממש אותו. לא רק בדרך להשגת התואר האקדמי, אלא גם במסע לגיבוש קריירה מקצועית או אקדמית. 
 
המרכז האקדמי פרס אף פעיל חברתית במגוון מיזמים, מעניק ללומדים בו חוויות חברתיות משמעותיות כמו גם קשרים עם עולם העסקים שמחוץ לאקדמיה וזאת כדי לצבור ניסיון מעשי עוד במהלך הלימודים ולהתחיל את הקריירה עם יתרון.
 
הבוגרים שלנו, שכבר מאיישים משרות בכירות במשק הישראלי ובאקדמיה, הם העדות החיה שהצלחנו במשימה, וכי אקדמיה אישית, אחד על אחד אל הקריירה, היא שאיפה ברת מימוש.
 
המרכז האקדמי פרס מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. בין התארים לתואר שני: מוסמך במנהל עסקים (MBA), מוסמך בפסיכולוגיה חינוכית, מוסמך בייעוץ ארגוני. בין התארים הראשונים: מנהל עסקים, משפטים, מדעי התזונה (BsC), מנהל מערכות בריאות, מדעי ההתנהגות (פסיכולוגיה וסוציולוגיה).
 

ייעוץ והדרכה אישית של אנשי עסקים

 
המרכז האקדמי פרס שם לו ליעד להוות קרקע פורייה לעידוד מיזמים ולחיזוק הדיאלוג שבין הסטודנטים לבין המעסיקים הפוטנציאלים, הממתינים להם עם סיום הלימודים. המרכז מקיים ימי הכוונה לתעסוקה, ומארח מפגשים עם אנשי ציבור ואנשי עסקים מבכירי המשק והתעשייה.
 
בנוסף, מקיים המרכז תכנית "מנטורים" לסטודנטים לתואר שני, שבמסגרתה נפגשים הסטודנטים פגישות אישיות עם אנשי עסקים מהבכירים מעולם העסקים בישראל וזוכים מהם לייעוץ בנושאים מקצועיים וקריירה. 
 

חווית הלימודים במרכז האקדמי פרס

 
הסטודנטים במרכז האקדמי פרס זוכים לחוויה לימודית ייחודית המשלבת אתגרים אינטלקטואליים עם חיי חברה מגבשים. המרכז שחרט על דגלו בצד המצוינות האקדמית גם את המעורבות החברתית, נענה לקריאת המועצה להשכלה גבוהה ומקיים תכנית להתנדבות של סטודנטים ואנשי אקדמיה בקהילה ובחברה.
 
הסטודנטים מוזמנים לפעול ולהתנדב במסגרות שונות, בהנחיה ובפיקוח היחידה למעורבות חברתית. פעילות התנדבותית זו גם מזכה את הסטודנטים בארבע נקודות זכות אקדמיות.

מלגות במרכז האקדמי פרס

 
המרכז האקדמי פרס מעניק מלגות ייחודיות למצטיינים: מועמדים עם תעודת בגרות בממוצע ציונים 100 ומעלה יזכו במלגה בסך 30% משכר הלימוד לכל התואר. מועמדים עם תעודת בגרות בממוצע ציונים 100 ומעלה וציון פסיכומטרי 700 ומעלה יזכו במלגה בסך 50% משכר הלימוד לכל התואר. בנוסף - כל סטודנט חדש, החל ממחזור אוקטובר 2009, יקבל מחשב נייד הכולל חומרי למידה דיגיטליים.
 
תכניות הלימודים מתקיימות גם במתכונת ערב ומאפשרות שילוב של קריירה ועבודה עם לימודים לתואר. מכינה ללימודים אקדמיים, לבני 30 פלוס, בעלי 12 שנ'ל. המרכז האקדמי פרס מוכר על ידי שרת החינוך התרבות והספורט כ'מוסד להשכלה גבוהה' על פי חוק קליטת חיילים משוחררים, התשנ'ד 1994.

מסלולי תואר ראשון

מסלולי תואר שני

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
דרך גד פיינשטיין 0, רחובות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד