072-3300504

תואר ראשון B.Sc במערכות מידע

המכללה האקדמית רמת גן

תנאי קבלה
- תעודת בגרות בציון ממוצע של 80 לפחות
- על כל סטודנט להגיע לרמת פטור באנגלית בהתאם לתנאי התכנית אליה נרשם. ניתן לגשת למבחן אמיר"ם שמתקיים בקמפוס המכללה או להשתבץ בקורסים הניתנים במסגרת התכנית.
* ידע במתמטיקה:
- תעודת בגרות ברמה של 5 יחידות בציון 75 ומעלה
- תעודת בגרות ברמה של 4 יחידות בציון 85 ומעלה
- בעלי תעודת בגרות ברמה של 3 יחידות - נדרש קורס השלמה במתמטיקה או עמידה בהצלחה במבחן פטור. ציון המעבר בקורס/במבחן יעמוד על 80 לפחות
כמה זמן לומדים
- 3 שנים, 3 ימים בשבוע, פעמיים אחה"צ ויום שישי
מה מקבלים בסיום הלימודים
- B.Sc במערכות מידע
פרטים על תואר ראשון B.Sc במערכות מידע
תחום מערכות המידע הוא תחום דינאמי הצומח במהירות רבה ויוצר מגוון גדל והולך של תפקידים. אנשי מקצוע בתחום מערכות המידע בארגון נדרשים לא רק להכרת טכנולוגיות המידע השונות ויכולותיהן אלא גם להבנה של הצרכים הארגוניים והעסקיים של הארגון ודרכי ניהולו - על מנת שיוכלו למצוא פיתרונות טכנולוגיים אפקטיביים לשיפור ביצועי הארגון.
 
תכנית הלימודים נועדה להכשיר אנשי מקצוע למלא מגוון של תפקידים טכנולוגיים וניהוליים: כאנשי מפתח ביחידות מערכות המידע של ארגונים, כאנשי מקצוע בארגונים המספקים פתרונות ושירותים בתחום ה-IT, או כאנשי מפתח בארגונים מצד מקבלי השירות. על מנת למלא בהצלחה תפקידים אלה יש צורך בראיה רחבה של העולם העסקי, במיומנות בניתוח ובחשיבה ביקורתית, ביכולת תקשורת בין-אישית מצוינת, ביכולת עבודה בצוות ובתפיסה עקרונית ברורה בתחום האתיקה. הכשרתם של בוגרי התוכנית תקנה להם בסיס איתן הן בפן הטכנולוגי והן בפן הניהולי-ארגוני.
 
שילוב מאוזן זה מבדיל את התוכנית מתוכניות במדעי המחשב - המדגישות את הפן הטכנולוגי ומתוכניות ניהוליות כגון מינהל עסקים או תעשייה וניהול - המדגישות את הפן הניהולי. שילוב ייחודי זה מאפשר למנהלי טכנולוגיות המידע להבין את ההשפעה ההדדית של הסביבה הניהולית ושל טכנולוגיות המידע והתיקשוב, ולכן לספק את הפתרונות הטובים ביותר לארגון בכללותו.
מידע נוסף
* המכללה מקיימת רשת של קורסים טרום אקדמיים הכוללים: קורסי השלמה במתתמטיקה וקורס לבגרות (30+).
 
* חיילים משוחררים/ בנות שירות לאומי (עד 5 שנים מיום השחרור) יהיו זכאים למלגת לימודים בסך 8,000 ₪ לנרשמים לתכנית לתואר ראשון במערכות מידע למחזור אוקטובר 2020.
 

 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית רמת גן

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
פנחס רוטנברג 87, רמת גן
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד