072-3300504

תואר ראשון (BA) בניהול מערכות בריאות

המכללה האקדמית רמת גן

תנאי קבלה
- בגרות 85 ומעלה
- הלימודים במתכונת של 3 ימים בשבוע - מתאים לאנשים עובדים
כמה זמן לומדים
- שנתיים
- 3 פעמים בשבוע
מה מקבלים בסיום הלימודים
- BA בניהול במערכות בריאות
פרטים על תואר ראשון (BA) בניהול מערכות בריאות
בעולם דינאמי משתנה, מערכות השירות הציבורי מהוות אתגר ויציבות.
 
לשואפים לביטחון כלכלי ומקום עבודה מאתגר כדאי לבחור במערכת הבריאות.
 
אתגרי הניהול של מערכת הבריאות בישראל מדגישים את הצורך בהכשרה מקצועית רחבה ועדכנית להפעלה יעילה, כלכלית ואיכותית של השירות בבתי החולים, בקופות החולים ובמרפאות הקהילתיות שחשיבותן והיקף פעולתן נמצאים בפיתוח מתמיד.
 
תכנית הלימודים המוצעת מכשירה את בוגריה להשתלב בתפקידי ניהול בתחום הבריאות כשלרשותם כלים ייעודיים לביצוע תפקידים אלו: הבנה בניהול, בכלכלה, במערכות מידע, בהנעת עובדים ובמיוחד הבנת המשמעות של אספקת שירותי בריאות המותאמים לצרכי אוכלוסיית המדינה על כל גווניה. כדי להעניק לבוגרים את הידע הנדרש בתפעול מערכת הבריאות בארץ, כוללת התכנית פרויקטים מעשיים במנהל: בבתי-חולים ובמרפאות הקהילה.
 
הפרויקטים המעשיים חושפים את הסטודנטים ל'שטח' ומפגישים אותם עם מנהלים בכירים ואנשי מפתח במערכות הבריאות, כך שכל הנלמד בתיאוריה מתורגם ונבדק הלכה למעשה. כמו כן, החשיפה של הסטודנטים לאנשי המפתח בשטח, לצד ההכרות עם מרצים המשמשים בתפקידי ניהול בכירים במערכת הבריאות, יפתחו בפניהם אופקים להמשך תעסוקה בעתיד, כבוגרים.
 
תכנית הלימודים עונה לצרכי מערכת הבריאות העתידית של מדינת ישראל. בוגרי התוכנית יצוידו בידע מנהלי יישומי מתקדם ועדכני בתחומי הבריאות וכן במיומנויות ובכלים ניהוליים שיאפשרו להם לעמוד באתגרי הרפואה ושירותי הבריאות בישראל.
מידע נוסף
* תוכנית לקורסים לבגרות 30+: מועמדים מעל גיל 30 , חסרי תעודת בגרות יוכלו להשתלב בתוכנית המוצעת על ידי המכללה האקדמית רמת-גן.
* התכנית מיועדת לכל מי שמבקש להשתלב בתפקידי ניהול בארגוני בריאות, ציבוריים או פרטיים: בתי חולים, קופות חולים, קליניקות, חברות ביטוח ועוד.
* מועמדים רבים המעוניינים להמשיך ללימודי הסבת אקדמאים לסיעוד בסיום לימודי התואר הראשון בוחרים ללמוד במסלול זה כעדיפות ראשונה. 
 
 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית רמת גן

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
פנחס רוטנברג 87, רמת גן
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד