072-3300504

תואר ראשון (BSN) בסיעוד

המכללה האקדמית רמת גן

תנאי קבלה
בגרות 80 ומעלה
פסיכומטרי 520
כמה זמן לומדים
- 4 שנים, 3 ימים בשבוע
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר ראשון (BSN) בסיעוד
פרטים על תואר ראשון (BSN) בסיעוד
תפקידי האח/ות האקדמאית הם רבים ומגוונים, מקצוע זה מאפשר מציאת תחומי עניין רבים ומגוונים: מיילדות, יחידות לרפואה דחופה, היחידות לטיפול נמרץ ומחלקות האשפוז השונות. העבודה ביחידות אלה מספקות מגוון גדול של תפקידים, שכל אחד מהם הוא בעל אופי אחר ודורש מיומנות מקצועית שונה, אך כולם מספקים עניין מקצועי ואתגרים חדשים מדי יום. תפקידי אח/ות אקדמי/ת מצויים גם מחוץ לבתי החולים - במרפאות הקהילתיות, בתחום החינוך לסיעוד, ובארגונים פרטיים - גם שם ניתן למצוא מגוון תפקידים גדול.
 
מקצוע הסיעוד כמו כל מקצוע מדעי אחר, מבוסס על מודלים ותיאוריות של עשייה. תוכנית הלימודים מתמקדת בפיתוח והקניית ידע אקדמי לקידום הבריאות, ובהכשרת אחיות ואחים לתפקידי הסיעוד הקיימים והחדשים המתפתחים במערכת הבריאות. תוכנית הלימודים שמציעה המכללה היא היחידה המאפשרת לימודים של שלושה ימים בשבוע, המאפשרים לסטודנט לעבוד במהלך הלימודים ולהטמיע את חומר הלימוד לאורך זמן.
מידע נוסף
* קהל היעד:
- מועמדים המחפשים הצלחה עם משמעות, מקצוע הדורש לא רק אתגר אינטלקטואלי, אלא גם יכולת נתינה המעשירה מעל ומעבר לגבולות התפקיד המוגדרים.
- מועמדים המחפשים עתיד כלכלי בטוח יחד עם היכולת לשנות ולגוון את חייהם המקצועיים לאורך השנים. מועמדים המעוניינים לשלב לימודים ועבודה.
* המכללה האקדמית רמת גן גאה להציג מסלול לימודים ייחודי לתואר ראשון בסיעוד שבו לומד הסטודנט 3 ימי לימוד בשבוע. מתכונת זו מאפשרת לסטודנטים לשלב בין לימודים לעבודה. 
* המכללה מקיימת רשת של קורסים טרום אקדמיים הכוללים: קורסי הכנה באנגלית ומכינה לבגרות (30+).
* המכללה האקדמית רמת גן מקיימת שיתופי פעולה עם מספר מוסדות בריאות מובילים לקידום פרויקט "פרח סיעוד", המיועד לסטודנטים לתואר ראשון בסיעוד. בין המוסדות המשתתפים בפרויקט- אסותא מרכזים רפואיים, מכבי שירותי בריאות, וקופת חולים מאוחדת. במסגרת הפעילות ניתנת לסטודנטים אפשרות להגיש מועמדות להשתלב בפרויקט כבר בתחילת לימודיהם בתכנית וזאת בכפוף לעמידה בהצלחה במבחני המיון של המוסד (ראיונות אישיים, מבחן מיון חיצוני ועמידה בקריטריונים פנימיים).
 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית רמת גן

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
פנחס רוטנברג 87, רמת גן
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד