072-3300504

מידע כללי על עתיד - רשת מכללות טכנולוגיות

עתיד היא רשת ארצית של מכללות ללימודי הנדסאים, טכנאים ולימודי תעודה. בכל שנה לומדים במכללות הרשת, שפועלת מאז שנת 1990, אלפי סטודנטים, ובוגריה השתלבו בכל שדות המשק בישראל. ה"אני מאמין" של רשת עתיד מבוסס על תפיסה ייחודית שנועדה לתת לכל סטודנט הזדמנות לממש את כישוריו, ולהשתמש בהם כמנוף לבניית עתידו המקצועי. כל זאת, תוך ליווי אישי וצמוד של כל אחד ואחת מהסטודנטים.

הלימודים ברשת משלבים בין התנסות מעשית לבין לימודים עיוניים, שמועברים על ידי מרצים מנוסים שמכירים היטב את דרישות השטח. בתום הלימודים מקבלים הבוגרים תעודות רשמיות, שמאפשרות להם להתמודד על תפקידים בשוק התעסוקה. הרשת נמצאת בקשר צמוד עם חברות מובילות במשק – ומפעילה מרכז קריירה שמסייע לסטודנטים למצוא עבודה. לרשת סניפים בפריסה ארצית מצפון ועד דרום.

הלימודים נערכים בקמפוסים מרווחים שמצוידים במעבדות מתקדמות. תוכניות הלימודים מתעדכנות לעתים קרובות – ולרשות הסטודנטים עומדת מערכת לימוד ממוחשבת, שמאפשרת גם לימודים מרחוק בעת הצורך.

תחומי לימוד במכללת עתיד

במכללות ניתן ללמוד במסלולי הנדסאי/טכנאי בתחומי הרכב, החשמל, מכשור ובקרה, סייבר, הנדסה אזרחית ובניין, עיצוב מדיה, תעשייה וניהול, מכטרוניקה, מכשור רפואי, צמ"ה ומינהור, מכונות תיב"ם, אדריכלות ועיצוב פנים.

בנוסף ניתן ללמוד קורסים במסגרת של לימודי תעודה בענפי הרכב והתחבורה החכמה, החשמל, מחשבים וסייבר, תעשייה ומתכת, חשבונאות ופיננסים, תשתיות ואנרגיה, בניין, בטיחות ואחזקה, חינוך ועוד.

המכללה מסייעת לסטודנטים גם במימון הלימודים – בעזרת הכוונה לקבלת מלגות רלבנטיות. כמו כן, חלק מהמסלולים והקורסים הם במימון מלא של המדינה, במסגרות שונות.

 

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד