072-3300504

קורס שמאות רכב

עתיד - רשת מכללות טכנולוגיות

תנאי קבלה
- 12 שנות לימוד
- תעודת מקצוע – מכונאות רכב סוג 2 או דירוג גבוה בפחחות רכב
- רישיון נהיגה מסוג 2
- מועמדים מגיל 23 ומעלה
כמה זמן לומדים
- 542 שעות
מה מקבלים בסיום הלימודים
- בוגרי לימודי שמאות רכב זכאים לתעודת גמר מטעם משרד הכלכלה ורשת מכללות עתיד
פרטים על קורס שמאות רכב
קורס שמאות רכב ברשת מכללות עתיד מכשיר בעלי מקצוע לעסוק בשומה והערכת שווי של כלי רכב, לאחר תאונות או לצרכים אחרים. בעולם דינאמי כמו עולם הרכב, חיוני כי השמאי יכיר את כל  מפרט הרכבים והשינויים החוקתיים - ולכן, תכנית הלימודים של לימודי שמאות רכב מעודכנת כל העת בשינויים האחרונים בשוק הרכב ובתקנות משרד התחבורה.
 
הסטודנטים במסלול לימודי שמאות רכב מקבלים הכשרה תיאורטית מקיפה ולצידה הכשרה מעשית, במסגרת פרוייקט גמר. בתום הלימודים, הסטודנטים במסלול נדרשים להגיש את הפרוייקט ולעבור בחינות ההסמכה מטעם משרד התחבורה.
 
צוות המרצים המיומן של רשת עתיד מסייע לסטודנטים בהשלמת פרויקט הגמר הנדרש ובהכנות למבחנים. אנו מתגאים באחוזי מעבר גבוהים במיוחד, כיאה לרשת המובילה לתחומי הרכב והתחבורה.
 
שמאות רכב הוא תחום מתפתח וגמיש, אשר מקנה לסטודנטים בסיס מקצועי איתן לקריירה משגשגת - כעצמאיים וכשכירים. השמאים יכולים לעבוד בחברות רכב גדולות, וכן לספק שירותים כעצמאיים לחברות ביטוח ולחברות רכב.
 
קהל היעד לימודי שמאות רכב מיועדים לבעלי מקצוע מוסמכים בתחום הרכב. זאת מאחר ועבודתו של השמאי נשענת על היכרות עם תחום הרכב ויש צורך בידע מוקדם נרחב.
 
מידע נוסף
* בעלי תעודת הנדסאי מכונות רכב, בעלי כתב הסמכה במכונאות רכב וקציני בטיחות בתעבורה זכאים לפטור ע"פ נוהל מאושר במשרד      התחבורה.
 
* נושאי לימוד: צבעות לרכב, תורת המקצוע, ניהול משרד שמאים, שריפות רכב, ביטוח רכב וירידת רכב, מיגון רכב צילום, חקירת תאונות    דרכים, דיני תעבורה, פרקים במכונאות רכב, מרכב, פסיכולוגיה ארגונית, התנסות מעשית במוסך ונוספים.
 
* המסלול מתקיים בשלוחות עתיד בתל אביב,חיפה ובאר שבע בלבד 

עוד מסלולי לימוד – עתיד - רשת מכללות טכנולוגיות

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד