072-3300504

הנדסה כימית - תואר ראשון .B.Sc

שנקר הנדסה - מסלול ייחודי

תנאי קבלה
בגרות מלאה בממוצע בגרות 80 ומעלה וגם פסיכומטרי 580 ומעלה.
או
בגרות מלאה בממוצע בגרות 90 ומעלה ללא פסיכומטרי.
או
בעל ממוצע דיפלומה 80 ומעלה שהושג במבחנים החיצוניים, קיום פרויקט גמר ובעל/ת תעודת בגרות מלאה.
או
מי שסיימו שנה אקדמית מלאה בלימודי תואר מדעי רלוונטי בממוצע שנתי 75 ומעלה, וגם ממוצע בגרות 70 ומעלה.
תנאי סף לכל המועמדים: 4/5 יח"ל.
כמה זמן לומדים
- 4 שנים, לימודי יום
מה מקבלים בסיום הלימודים
- בוגר במדעים B.Sc.
פרטים על הנדסה כימית - תואר ראשון .B.Sc
מסלול הנדסת סביבה: בכל העולם מושקעים תקציבי עתק בשמירה על איכות הסביבה, בכדי לקדם את הטיפול במים ובשפכים, התפלת מים, טיפול בשפכי תעשייה ובפסולות מסוכנות, בקרת זיהום אוויר ומניעתו.
למהנדס הכימיה, בוגר שנקר יש את הכלים הטובים והמתאימים ביותר להתמודד עם האתגרים הללו.
בישראל ובעולם כולו, אפשרויות התעסוקה בהנדסת סביבה עם רקע של הנדסה כימית הן רבות ומגוונות: החל במפעלי תעשייה הנדרשים לשינוי בתהליכי ייצור לטכנולוגיות "ירוקות" ומזהמות פחות כמו טיפול בפליטות מוצקות, נוזליות וגזיות, דרך גורמים ממשלתיים ועירוניים האחראים על בקרה ואכיפה וכלה במשרדי תכנון העוסקים בתכנון תהליכי ומפורט של מתקנים חרושתיים למניעת זיהום סביבתי.
 
* מסלול הנדסת חומרים ליישומים רפואיים וקוסמטיים: הדרישה למהנדסים לחומרים רפואיים בארץ ובעולם הולכת וגדלה. הנדסה ביו-רפואית והנדסת הקוסמטיקה התפתחו ב- 30 השנים האחרונות בקצב מהיר. במקביל התפתחו גם תשתיות התקשורת, טכנולוגיות המחשוב ואופן הטיפול במידע. כל אלו הפכו את ההנדסה הביו-רפואית לאחד התחומים המתקדמים והמשתנים בעולם. בשנקר, נכשיר אתכם להיות חוקרים ומהנדסים שיפתרו בהצלחה בעיות סבוכות הדורשות ידע רב תחומי והבנה של מערכות ביולוגיות לצד התפתחויות בתחומי ההנדסה השונים. אפשרויות התעסוקה בהנדסה ביו-רפואית היא נרחבת החל בתעשיית ההי- טק, האוניברסיטאות, מכוני מחקר ביו- רפואי, מפעלי קוסמטיקה וכן בארגוני בריאות ובארגונים כלכליים.
 
* מסלול כללי אינטגרטיבי: מהנדסי הכימיה של מחר מחויבים בראיה רחבה ככל הניתן. מסלול זה יחשוף אתכם למגוון רחב של מקצועות בחירה בתחומי הידע השונים. מסלול זה הנו שילוב של שתי ההתמחויות - הנדסת חומרים ליישומים רפואיים והנדסת סביבה.
 
* גז ואנרגיה: עיקר התוכן הוא עבודה על זיקוק נפט וטיפול בגז. עד עכשיו לא היו תחומי לימוד כאלה בארץ כי לא היה לנו נפט וגז. עכשיו יש גז מהים ונפט מעמק האלה ורמת הגולן ולכן כמות העבודה שהולכת להיות בתחום היא עצומה! הרבה מתוכנית הלימודים תתעסק באיך לטפל בחומרים מסוכנים אלו בצורה בטיחותית. טיפול נכון בחומרים של גז ונפט. אחת השיטות לטיפול בטיחותי בגז היא להפוך אותו לנוזלי ולא שקוף. זה כמובן גם יותר נח לטפל בחומר נוזלי ולא גזי כמו גז
מידע נוסף

ראש המחלקה: ד"ר טל גולדרט, סה"כ נקודות זכות לתואר 160

עוד מסלולי לימוד – שנקר הנדסה - מסלול ייחודי

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
אנה פרנק 12, רמת גן
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד