או
בגרות מלאה בממוצע בגרות 90 ומעלה ללא פסיכומטרי.
או
בעל ממוצע דיפלומה 80 ומעלה שהושג במבחנים החיצוניים, קיום פרויקט גמר ובעל/ת תעודת בגרות מלאה.
או
מי שסיימו שנה אקדמית מלאה בלימודי תואר מדעי רלוונטי בממוצע שנתי 75 ומעלה, וגם ממוצע בגרות 70 ומעלה.
תנאי סף לכל המועמדים: 4/5 יח"ל.
המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מהוותיקות בארץ, בעלת תנאי הקבלה מהגבוהים ביותר בקרב המכללות. מדורגת מקום 1 בשכר בוגרים מבין המכללות שנה שנייה ברציפות 2021,2022. המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר מקפידה על רמה אקדמית אוניברסיטאית לצד חווייה אישית וחברתית מעצימה.
מטרת תכנית הלימודים לתואר ראשון בהנדסת תוכנה היא להכשיר מהנדסי תוכנה בעלי ידע תיאורטי בתחומי מדעי המחשב, ניסיון פרקטי בתחומי הנדסת תוכנה וכלים לעסוק במחקר ופיתוח. למחלקה להנדסת תוכנה בשנקר 4 התמחויות מאושרות על ידי מל"ג: דאטה סיינס, סייבר ומודיעין, פיתוח משחקים והנדסת ווב וענן. הסטודנטים לומדים לתואר B.Sc במסלול בוקר, מסלול ערב, מסלול השלמה להנדסאי תוכנה או במסלול זינוק המתחיל בסמסטר ב'. החל משנה ג' הסטודנטים כבר משתלבים בהייטק בתחומי ההתמחות שלהם, ומסיימים את שנה ד' עם פרויקט גמר גרנדיוזי ברמה בינלאומית.
* Analytical Computing - תחום המשלים את לימודי הנדסת תוכנה הנלמדים במסגרת לימוד הליבה, תוך דגש על שיטות הנדסיות ואנליטיות לפיתוח מערכות תוכנה.
* Network Computing - ההתבססות ההולכת וגוברת של האינטרנט בעולם המחשבים וההשפעות המהותיות ומרחיקות הלכת שהוא גורם בעולמנו המסחרי, התעשייתי והתרבותי מחייבות התייחסות מיוחדת לנושא. המסלול מתמחה בטכנולוגיות בתוכנה וביישומים של עולם האינטרנט.
* Device Computing - מהפיכת מחשוב המגע והטלפונים החכמים הביאו לכוח מיחשוב נגיש וזול שיצר הצלחה תעשייתית אדירה ב- 4 השנים מאז שיצא האייפון לעולם. תחום משיק הוא המיחשוב הבידורי. זהו תחום רחב שכולל משחקי מחשב, מערכות חישה ושליטה על המתרחש במחשב (דוגמה לכך היא חברת פריימסנס הישראלית שפיתחה את הטכנולוגיה שעומדת בבסיס מערכת ה- XBOX Kinnect) ומנועי תלת-מימד. המסלול מתמחה בנושאים אלו.
ראש המחלקה: ד"ר יונית רושו, סה"כ נקודות זכות לתואר 160