072-3300504

תואר שני במדעי מעבדה רפואית

המכללה האקדמית הדסה ירושלים

תנאי קבלה
1. תואר ראשון ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בציון ממוצע של 80 ומעלה במדעי המעבדה הרפואית (ללא צורך בלימודי השלמה) או תואר ראשון ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בציון ממוצע של 80 ומעלה בביולוגיה, ביוטכנולוגיה או תחום קרוב אחר, בכפוף ללימודי השלמה.
2. הגשת מסמך קורות חיים.
3. הגשת שתי המלצות:
• המלצה אחת הנוגעת לעבודה בשטח (ממנהל ישיר / מנהל מעבדה)
• המלצה הנוגעת להישגים אקדמיים או להתנסות במחקר (מחבר סגל אקדמי במוסד להשכלה גבוהה).
כמה זמן לומדים
ימי חמישי – לימודים פרונטליים במכללה 11:00-18:00
יום נוסף – לימודים מקוונים 18:00-21:00
פרטים על תואר שני במדעי מעבדה רפואית

תחום המעבדות הרפואיות עבר בשנים האחרונות פריצות דרך משמעותיות ביותר הן בפן המדעי והן בפן הטכנולוגי. ההתפתחות המדעית בנושאים ביולוגיים ורפואיים שונים ומגוונים הובילו מעצם טבעם המדעי גם להתפתחות בתחומי הדיאגנוסטיקה והאבחון הרפואי של המחלות השונות.

ההתפתחות דורשת מעובדי המעבדות הרפואיות ברחבי הארץ להישאר מעודכנים כל הזמן, ללמוד ולהתפתח כתנאי לשמירה על רמה מקצועית גבוהה ומעודכנת. התכנית לתואר שני במדעי המעבדה הרפואית במכללה האקדמית הדסה היא היחידה בישראל בתחום זה והיא נבנתה בדיוק לקהל עובדי המעבדות הרפואיות.

תחום המעבדה הרפואית הפך למקצוע מאוד מדעי וטכנולוגי המצריך הבנה מעמיקה של תהליכים, בקיאות בהפעלת ציוד דיאגנוסטי מתוחכם, ראיה מערכתית וכלכלית, בקרה ואבטחת איכות ברמה גבוהה ולכל אלה אין כיום מסגרת לימודית מובנית.

התכנית נועדה להקנות לסטודנטים שילמדו בה ידע רב ונרחב המבוסס על לימודיהם לתואר ראשון. הקורסים המוצעים בתכנית כוללים מגוון רחב של קורסים שמציגים את חזית המחקר המתקדם, והחדשנות המדעית והטכנולוגית בתחומי המעבדות הרפואיות. הסטודנטים ירחיבו במהלך לימודי התואר השני את יריעת הידע שלהם, דבר שיקנה להם יתרון איכותי בשוק העבודה.

מטרת תכנית הלימודים:

תכנית הלימודים תכשיר את בוגריה לעולם המתקדם של המעבדה הרפואית, תוך יצירה בסיס רחב ומעמיק בתחומי הידע המדעי, התוודעות לחידושי המדע והרפואה, רכישת אסטרטגיות ניהול יעילות והיכרות עם תחומי מחקר.
בתכנית נכללים קורסים מתחומים קליניים שונים הכוללים ידע מדעי המתקדם והבנה של שיטות דיאגנוסטיות מגוונות שפותחו רק בשנים האחרונות המשמשות לזיהוי ואבחון מחלות.

בנוסף להיבטים המדעיים והטכנולוגיים הסטודנטים ירכשו מיומנויות ניהול כלליות, בדגש על סוגיות ניהול שרלוונטיות לעבודה במעבדות, זאת על מנת שיוכלו להשתלב בתפקידי ניהול שונים, כעובדי מעבדה בכירים, ראשי צוותים וכיוצא בזה.

המל"ג אישרה את פתיחת התכנית והענקת התואר מותנית באישורה.

 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית הדסה ירושלים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
הנביאים 37, ירושלים
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד