072-3300504

תיק עבודות: מכינות עיצוב ואומנות

לא לכולם יש תיק עבודות שיכול לעזור להם להתקבל ללימודי עיצוב, אומנות או אדריכלות, אבל זה לא אומר שצריך בגלל זה לוותר על החלום. הנה כמה מכינות שיעזרו לכם להתקרב אל היעד בקלות

02-12-2014 11:36:00

מכינות קדם אקדמאיות ללימודי עיצוב ואמנות יפגישו אתכם עם התחום המגוון ויעזרו לכם להכין תיק עבודות שיציג את היכולות והכישרון שלכם, תנאי הכרחי להתקבל לתואר המבוקש.

אולם לפני הרישום לאחת מהמכינות המוצעות, עליכם להבין מהו התחום הספציפי שאותו תרצו ללמוד, ובהתאם לדרישות שלו לבחור את המכינה שהכי מתאים לצרכים שלכם.

סטודיו 6B
המכינה לעיצוב ואדריכלות מציעה מסלול לימודים מבית סטודיו 6B:

מה בתוכנית? המכינה מורכבת משלושה סמסטרים כאשר כל אחד מתמקד בשלבים נפרדים, סמסטר א' מתמקד בהיכרות עם עולם העיצוב והאמנות, אדריכלות ופיתוח טכניקות ומיומנויות ומדריך מדריך אותך לבחור את התחום המתאים ביותר.

בסמסטר ב', הדגש הוא סביב ההתמחות הנבחרת והכנת תיק עבודות בהנחיה אישית וסמסטר ג' יכין אותכם לשלב ראיונות הקבלה למוסדות הלימוד והכנה למבחן הפסיכוטכני.

פרטים נוספים: הלימודים מתקיימים במשך 6-10 חודשים, במתכונת חד או דו שבועית, כאשר ניתן לבחור במסלול בוקר וצהריים או מסלול אחה"צ וערב, המכינה מתקיימת בתל אביב וחיפה.

קווים
המכינה לאדירכלות ומקצועות העיצוב מציעה מסלול לימודים מטעם קווים, בית הספר למקצועות העיצוב:

מה בתוכנית? למעוניינים ללמוד את מקצועות העיצוב כגון: עיצוב תעשייתי, עיצוב תכשיטים, עיצוב טקסטיל ותקשורת חזותית. המכינה מכשירה בין היתר לקראת שלב המיונים לבתי הספר הגבוהים לעיצוב ואדריכלות.

השיעורים כוללים עבודה עם חומרים שונים, התנסות מעשית ותרגילי בית ברישום, כמו כן גם הכנת תיק עבודות אינדיבידואלי הכולל את נקודת מבטו האישית והעיצובית של כל תלמיד.

פרטים נוספים: המכינה כוללת 35 מפגשים במשך 3-8 חודשים, במסלול חד או דו שבועי, ניתן לבחור במסלול בוקר וצהריים או מסלול אחה"צ וערב. בסניפים: חיפה, כפר סבא, תל אביב, ראשון לציון ובאר שבע.

A.R.T STUDIO
המכינה לעיצוב אופנה וצורפות מציעה מסלול לימודים מבית A.R.T STUDIO :

מה בתוכנית? המכינה מחולקת לארבעה חלקים: מבוא לעיצוב, הכנה ממוקדת לאופנה וצורפות, הכנה פרטנית לתהליכי מיון ופגישות אישיות. המכינה מעודדת חשיבה יצירתית, עיצוב בדו מימד, רישום בצבע ובניית מודלים רעיוניים.

המכינה משלבת פגישת יעוץ ומבחן התאמה שנועדו לבנות תוכנית לימודים אופטימלית עבור המשתתפים. בנוסף המכינה כוללת הכנת תיק עבודות, הכנה לראיון אישי והכנה למבחן פסיכוטכני.

פרטים נוספים: ניתן לבחור במתכונת ארוכה חד שבועית שנמשכת 6-8 חודשים, או באופן מרוכז בתדירות דו שבועית שתארך כ3-4 חודשים, לימודי בוקר או ערב בירושלים.

חושבים שיש לכם את זה?
חושבים שיש לכם את זה?

ארטי - המרכז לאמנויות ועיצוב מדיה
קורס רישום מבית ארטי - המרכז לאמנויות ועיצוב מדיה:

מה בתוכנית? הקורס מתמקד בטכניקות מגוונות וברישום יד חופשית, הכולל: לימוד רישום אקדמי, יצירת עומק ופרספקטיבה, המחשה מהתבוננות ומצילום, תרגול רישום טבע דומם בכיתה, ציור נוף אורבני בשטח, עקרונות הרישום האקדמי, הצללות וטקסטורות.

בנוסף הקרוס כולל התנסות בטכניקות מגוונות של עפרונות, פחם, עבודה בצבעי אקריליק ועוד.

פרטים נוספים: המסלול נפתח מספר פעמים בשנה ומתקיים על בסיס חד שבועי, בתל אביב ובראשון לציון.

הכוח שיש לעפרון
הכוח שיש לעפרון

בית הספר לאמנות חברה ותרבות ספיר
לימודי מכינה באומנות מציעה מסלול לימודים מטעם בית הספר לאמנות חברה ותרבות ספיר:

מה בתוכנית? לימוד סדנאות מעשיות בתחומי פיסול קרמי, ציור ורישום, צילום דיגיטאלי ווידיאו ארט.

פרטים נוספים: המכינה כוללת 26 מפגשים שנמשכים כשנה, בסיומה ניתנת תעודת גמר מטעם בית הספר של המכללה האקדמית ספיר, המכינה מתקיימת בשדרות.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד