תנאי קבלה
מורים וגננות בוגרי תואר ראשון B.Ed ממגוון התמחויות או תואר B.A./B.Sc + תעודת הוראה.
חסרי B.Ed או תעודת הוראה יוכלו להגיש בקשה לועדת חריגים. שלוש שנות ניסיון עבודה בשדה (כולל שנת סטאז') או בתפקיד חינוכי אחר, מקביל ומשמעותי.
ציון סופי משוקלל בלימודי תואר ראשון - 80 לפחות. מתמחי מתמטיקה ומדעים 75 לפחות. מי שהתמחותם הקודמת אינה במקצועות המדעים יידרשו ללימודי השלמה בסיסיים במדעים בהיקף של 4 ש"ש. ועדת קבלה וראיון אישי
חסרי B.Ed או תעודת הוראה יוכלו להגיש בקשה לועדת חריגים. שלוש שנות ניסיון עבודה בשדה (כולל שנת סטאז') או בתפקיד חינוכי אחר, מקביל ומשמעותי.
ציון סופי משוקלל בלימודי תואר ראשון - 80 לפחות. מתמחי מתמטיקה ומדעים 75 לפחות. מי שהתמחותם הקודמת אינה במקצועות המדעים יידרשו ללימודי השלמה בסיסיים במדעים בהיקף של 4 ש"ש. ועדת קבלה וראיון אישי
כמה זמן לומדים
יום בשבוע - שנתיים
מתכונת הלימודים
לימודי בוקר
פרטים על תואר שני M.Ed חינוך לקיימות - סביבה, חברה, בריאות
תואר MEd לקיימות - "עושים לשם שינוי" פרופ' יהודה בר שלום.
תכנית זו פותחה בראיית עתיד. תכליתה להכשיר אנשי חינוך בעלי תואר ראשון ממגוון התמחויות שיחנכו, יישמו, יהוו מקור להשראה לתלמידיהם, ויתרמו ליצירה ולביסוס של תרבות בת קיימא במסגרות חינוכיות, פורמליות ובלתי פורמליות ובקהילה סביבם.
מטרת התוכנית היא להקנות הבנה מסודרת וביקורתית של תפיסת הקיימות על היבטיה הסביבתיים והבריאותיים, הכלכליים והחברתיים, הפוליטיים והתקשורתיים, התרבותיים והמוסריים. הבנת משלב המרכיבים הקוגניטיביים ("ראש"), המעשיים ("יד") והערכיים ("לב") שבתפיסת הקיימות. פיתוח חשיבה ביקורתית ולמידת חקר משמעותית. ובנוסף, להקנות מיומנויות מעשיות בחינוך לקיימות ובהובלת צוותים שלמים ליצירה ולהטמעה של תרבות קיימות במרכז החינוכי ובמעגלי הקהילה שסביבו. פיתוח יכולות ללמידה ולפעולה עצמאית ובצוותים, במרחבים פיזיים וחברתיים במרחבי הכיתה ובמרחבים חוץ כיתתיים.
מידע נוסף
* התכנית קיבלה אישור הסמכה זמנית מהמל"ג
הענקת התואר מותנית באישור המל"ג.
מקצועות שניתן לעבוד בהם בסיום התואר
הוראה
מוכר לגמול השתלמות למורים