תנאי קבלה
ציון סופי ומשוקלל של 85 לפחות בלימודי התואר הראשון בחינוך + תעודת הוראה עם ותק של שלוש שנים בהוראה לפחות כולל שנת הסטאז'.
ועדת קבלה וראיון אישי.
מועמדים אשר התואר הראשון ותעודת ההוראה שלהם בתחום החינוך הרגיל, יזדקקו לקורסי השלמה בחינוך מיוחד בהיקף של עד 6 ש"ש.
ועדת קבלה וראיון אישי.
מועמדים אשר התואר הראשון ותעודת ההוראה שלהם בתחום החינוך הרגיל, יזדקקו לקורסי השלמה בחינוך מיוחד בהיקף של עד 6 ש"ש.
כמה זמן לומדים
יום בשבוע - שנתיים
מתכונת הלימודים
לימודי בוקר
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר שני M.Ed בשילוב תלמידים עם ליקויי למידה ועם קשיי התנהגות
פרטים על תואר שני M.Ed - שילוב תלמידים עם ליקויי למידה ועם קשיי התנהגות
שילוב - רואים רחוק.
במערכת החינוך אנו עדים למגמה הולכת ומתרחבת של זיהוי וטיפול בילדים הסובלים מליקויי למידה או מקשיי התנהגות. מתוך כך, גוברת הדרישה לאנשי חינוך מיומנים מורים/מורות וגננים/גננות), בעלי כישורי מנהיגות ורגישות חינוכית, המסוגלים לקדם ולטפח ילדים אלה ולהביאם להשתלבות בחברה.
הלימודים האקדמיים בתואר השני M.Ed "בשילוב תלמידים עם ליקויי למידה ועם קשיי התנהגות" מכוונים לענות על צורכי השטח, ונערכים באווירה של למידת עמיתים וליווי תומך של צוות המרצים. דגש מיוחד ניתן על חיזוק מיומנויות בהנחיית צוות משלב והובלת תהליכי שילוב מיטביים. הלימודים האקדמיים מקדמים את הידע התיאורטי של הסטודנטים לצד רכישת מיומנויות מקצועיות גבוהות, ומתוך כך מאפשרים להם לשאת בתפקידי מנהיגות בצוות המקצועי ובצוותי העזר של ביה"ס המשלב.
מקצועות שניתן לעבוד בהם בסיום התואר
הוראה
מוכר לגמול השתלמות למורים