072-3300504

תואר שני M.Sc בביולוגיה של האדם

אוניברסיטת חיפה

תנאי קבלה
- תואר ראשון (B.Sc) בביולוגיה, מקצועות הרפואה ומקצועות הבריאות וביוטכנולוגיה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בארץ או בחו"ל, בציון סופי 80 ומעלה.
- עמידה בראיון קבלה חוגי.
- מציאת מנחה לתזה מבין רשימת המנחים בתוכנית.
- סטודנטים שאינם בוגרי לימודי תואר ראשון (B.Sc.) במקצועות הנ"ל יכולים להתקבל ללימודי השלמה על פי החלטת ועדת קבלה חוגית לתואר שני. תוכנית ההשלמות תקבע בהתאם לרקע האקדמי של כל מועמד. ככלל לימודי ההשלמה לא יתארכו מעבר לשנת לימודים אקדמית אחת.
כמה זמן לומדים
- מסלול עם תזה : 3 שנים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר שני M.Sc בביולוגיה של האדם
פרטים על תואר שני M.Sc בביולוגיה של האדם
* רקע כללי :
- חברי הסגל וקבוצות המחקר במחלקה מתמקדים בנושאים בעלי תמות משותפות: אינטראקציות בין תאים לרקמות (כבסיס לתפקוד בני אדם), הבנת המנגנונים הבסיסיים של מחלות (פאתו-פיזיולוגיה), ופיתוח דרכי טיפול ותרופות חדשות ע"י מניפולציה של תקשורת תאית ואינטראקצית תאים-רקמה. כווני מחקר אלו מתקשרים לחקר הסרטן, תקשורת תאית ואימונולוגיה, התפתחות ואריכות חיים, כמו גם לתפקוד פיזיולוגי נורמאלי ברמות מולקולאריות, בתזונה ובשינה. המחלקה לביולוגיה של האדם היא במרכז היוזמה של אוניברסיטת חיפה למחקר של אריכות ימים – רבות מקבוצות המחקר במחלקה חוקרות את התהליכים הביולוגיים בהזדקנות, אריכות ימים, והמחלות הנלוות להם.
כל חברי הסגל הינם חוקרים מובילים בתחומם. הסטודנטים שותפים למחקרים פורצי דרך ולפרסומים מדעיים בכתבי עת מובילים. אחוז גבוה מבוגרי התואר השני ממשיכים ללימודי תואר שלישי באוניברסיטת חיפה או במוסדות מחקר מובילים בארץ ובעולם.
 
* מטרת הלימודים : 
מטרת הלימודים בחוג הינה להכשיר למחקר מדעי סטודנטים המעוניינים לחקור מנגנונים של מחלות,לקויות תפקוד, והתנהגות תקינה ולא תקינה באדם בהיבטים וכלים ביולוגיים, גנטיים, אקולוגיים והתפתחותיים. במסלול הלימודים מושם דגש על מחקר מנגנוני מחלות ספציפיות ותהליכי מחלה והחלמה אך גם על הבסיס הביולוגי לתפקוד תקין ולקויות ייחודיות. החוג מאפשר לסטודנטים להכשיר עצמם גם לחקר נושאים הנמצאים במוקד של דיסציפלינות לא ביולוגיות (כגון התנהגות חברתית, למידה, רכישת שפה) בהיבטים וכלים ביולוגיים.
מידע נוסף
* אפשרויות אקדמיות : 
- מחקר והוראה.

עוד מסלולי לימוד – אוניברסיטת חיפה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
שדרות אבא חושי 199, חיפה
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד