072-3300504

מידע כללי על אפקה - המכללה האקדמית להנדסה בת''א

אפקה, המכללה האקדמית להנדסה בתל־אביב, נמנית עם המוסדות האקדמיים המובילים בתחומי ההנדסה והמדעים ופעילותה מוכרת על־ידי המועצה להשכלה גבוהה.

המכללה הוקמה בשנת 1996, ומאז סיימו בה את הלימודים בתחומי ההנדסה והמדעים לתואר ראשון ושני יותר מ־8000 מוסמכים, מוסמכות, בוגרים ובוגרות. בוגרי המכללה השתלבו בתפקידי מפתח בתעשייה בארץ ובעולם בתחומי ההיי־טק, הטכנולוגיה, המחקר והפיתוח, הביטחון, האלקטרוניקה, התוכנה, הרפואה, המכונות והניהול או המשיכו ללימודים מתקדמים לתואר שני ודוקטורט במוסדות אקדמיים בארץ ובעולם

 

לימודי תואר ראשון B.Sc            

הנדסת חשמל                                                       

מערכות תבוניות                              

הנדסה מכנית                                

הנדסה רפואית                           

הנדסת תעשייה וניהול                                 

הנדסת תוכנה                                

מדעי המחשב                              

מדעי הנתונים

 

לימודי תואר שני .M.Sc 

הנדסת אנרגיה והספק

הנדסה וניהול 

הנדסת מערכות

הנדסת רפואית 

הנדסת תבוניות    

מכללת אפקה יש כיום כ־340 חברי סגל אקדמי בכיר ומרצים , וכ־3500 סטודנטים וסטודנטיות המגיעים מכל רחבי הארץ ללמוד במכללה. אפקה מציעה שבעה מסלולי לימוד לתואר ראשון וחמישה מסלולים לתואר שני עם וללא תזה. המכללה מקיימת פעילות מחקר ופיתוח ענפה, ולשם כך עומד לרשותה בין היתר בניין מעבדות חדשני, מאובזר בציוד מתקדם ורשות מחקר פעילה; חוקרי המכללה זוכים למענקי מחקר ומעורבים בשיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים והתעשייה בארץ ובעולם..

הלימודים באפקה מושתתים על מודל ייחודי של תהליך חינוך מהנדסים. במכללת אפקה אנו פועלים מתוך התבוננות הוליסטית על תהליך חינוך הסטודנטים במשך שנות הלימודים בכלל סוגי הפעילויות – בלימודים בכיתות ובמעבדות ובפעילויות רבות שהמכללה מציעה מחוץ לתוכנית הלימודים. בתהליך חינוכם של כל סטודנט וסטודנטית שמנו לנו כיעד לפתח ולטפח לא רק את הידע שלהם אלא גם את המיומנויות החיוניות לעולם התעסוקה המשתנה ואת עולמם הערכי והאתי. אפקה רואה בהוראה חדשנית מרכיב מהותי במודל שלה ומקדמת הוראה ולמידה מסוגים שונים תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות התומכים ברכישת מיומנויות נדרשות כמו עבודה בצוות ויכולת הצגה אפקטיבית בשפה האנגלית. באפקה תזכו לחוויה אקדמית רלוונטית, מעוררת סקרנות ומהנה המבוססת על פדגוגיה חדשנית ומרחבי למידה מותאמים.

בוגרינו ובוגרותינו הם מי שיניעו את צמיחתה של מדינת ישראל, ויהיו חלק מתהליכים מקומיים, לאומיים ובין־לאומיים; בעזרת המיומנויות שאנו מקנים בלימודים באפקה, כגון חשיבה ביקורתית, עבודת צוות רב־תחומית, תקשורת אפקטיבית ולמידה עצמית, הם יוכלו לפתור בעיות, לפתח מוצרים וכלים שישפיעו על החברה ועל האנושות כולה, ולהיות סוכני שינוי אמיתיים.

כי הנדסה ומדעים אפשר ללמוד בכל מקום.

בסוף, ההבדל הוא אפקה.

 

* שכר הלימוד הינו שכר לימוד אוניברסיטאי.

מסלולי תואר ראשון

מסלולי תואר שני

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
מבצע קדש 38, תל אביב
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד