072-3300504

הסבת אקדמאים לתעודת הוראה בחינוך לבי"ס יסודי

המכללה האקדמית אחוה

תנאי קבלה
בעלי תואר אקדמי ישראלי מוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה B.A. בממוצע של 75 לפחות, או בעלי תואר אקדמי B.Sc. בתחום מדעים מדויקים בממוצע של 70 לפחות.
פטור באנגלית בלימודי התואר הראשון.
בעלי תואר אקדמי מחו”ל, חייבים להציג תרגום של גיליונות הציונים ואישור שקילה לתואר ממשרד החינוך, האגף להערכת תארים ולהציג ציון של 110 לפחות בבחינת יע”ל (מבחן ידע בעברית).
בוגר תואר אקדמי ישראלי ששפת האם שלו איננה עברית יידרש להציג ציון של 110 לפחות בבחינת יע”ל (מבחן ידע בעברית), אלא אם עומד באחד מהתנאים הבאים:
1.זכאות בגרות ישראלית שנלמדה בשפה העברית
2.פסיכומטרי בשפה העברית
דיון במועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה:
בעלי תואר ראשון ממוסד המוכר ע”י המל”ג בממוצע נמוך מ-75 יוכלו להירשם ובקשתם להתקבל ללימודים תידון בוועדת החריגים של ביה”ס לחינוך. קבלת הצעה לתכנית לימודים תהיה בכפוף להחלטת וועדת החריגים.
כמה זמן לומדים
הלימודים במסלול מתקיימים יום בשבוע ומשלבים עבודה מעשית בשדה חינוכי ולימודים פרונטליים במכללה. זאת לצד קורסים נוספים שיתקיימו באופן מקוון.
*תוכנית הלימודים נתונה לשינויים בהתאם לאילוצי המערכת.
**פתיחת מסלול הלימודים מותנית במספר הנרשמים ובייעוץ אישי
פרטים על הסבת אקדמאים לתעודת הוראה בחינוך לבי"ס יסודי

חדש! מסלול הסבת אקדמאים לתעודת הוראה בחינוך בשנה אחת בלבד, למעוניינים להיות מחנכי כיתה בבית הספר היסודי. המסלול מקנה לסטודנטים ידע בנושאי למידה רגשית-חברתית (SEL) לצד אוריינות חינוכית ומיומנויות למידה.

הסבת אקדמאים לתעודת הוראה בחינוך לבית הספר היסודי נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקיד מחנכי כיתה בבית הספר היסודי. התכנית נמשכת לאורך שנה אחת בלבד ומתמקדת בתפיסה חינוכית רחבה לצד התנסות פרקטית בשדה המסייעות למורים לעתיד לגבש את זהותם המקצועית כאנשי חינוך וכמובילי שינוי.

מערכות החינוך כיום עומדות בפני אתגרים משמעותיים, במיוחד לאור הפגיעה ברצף השגרה, הריחוק החברתי וחוסר הוודאות. הוראה וחינוך הפכו גם הם למשימה מורכבת ותובענית בתקופה של חוסר יציבות ושינוי מתמיד. כל אלה משקפים את הצורך המהותי להתייחס באופן מעמיק לצרכים הרגשיים והחברתיים של התלמידים ולאפשר להם לרכוש נוסף על השכלה פורמלית גם כלים להשתלבות מיטבית בחברה ובעולם המשתנה והמורכב של העתיד.

מחנכי כיתה הם דמות משמעותית בחייהם של תלמידים בביה"ס היסודי, בעיקר במעבר שבין גן חובה לבית הספר. התכנית נועדה לתת ראייה הוליסטית ומתן מענה רגשי וחברתי לצד אוריינות חינוכית ומיומנויות למידה המהווים את הבסיס להשתלבות מוצלחת של התלמיד במערכת החינוך.

מטרות הלימודים הן לטפח ולהכשיר אנשי חינוך בעלי פרספקטיבה חינוכית גמישה, ידע מבוסס תיאוריה ומחקר והבנה של מהות המעשה החינוכי. בהתאם לכך, מקדמת התכנית תפיסה אינטגרטיבית המכוונת התפתחות מיטבית ובריאה, מנהיגות, חדשנות, חוסן אישי וחברתי, מסוגלות ומשמעות במערכת החינוכית. במסגרת זו מודגש הדיאלוג שבין ידע תאורטי לבין ידע יישומי, תוך הבניית שפה חינוכית מקצועית המדגישה הובלת שינוי, יזמות ולמידה חברתית-רגשית.

הקורסים המוצעים מאפשרים לסטודנטים לפתח מיומנויות המרחיבות ומעשירות את הלמידה וההתנסות שלהם בתחומים מגוונים, ומאורגנים במספר אשכולות היוצרים את 'התמונה הכללית' של המורים לעתיד בבית הספר היסודי. בהם, חינוך כיתה, מקצועות לימוד הקיימים ביסודי, הכלה והשתלבות בהתייחס להבדלים רב תרבותיים ולצרכים ייחודיים, ואוריינות שפתית הכוללת קריאה, כתיבה ודיבור.

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית אחוה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
ד.נ. שקמים 7980400 0, באר טוביה
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד