072-3300504

הסבת אקדמאים התמחות לגיל הרך

המכללה האקדמית אחוה

תנאי קבלה
בעלי תואר אקדמי ישראלי מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, בממוצע של 75 לפחות.
בעלי תואר אקדמי ישראלי מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה בתחום מדעים מדויקים, בממוצע של 70 לפחות.
פטור באנגלית בלימודי התואר הראשון.
בעלי תואר אקדמי מחו"ל, חייבים להציג תרגום של גיליונות הציונים ואישור שקילה לתואר ממשרד החינוך, האגף להערכת תארים וכן ציון של 125 לפחות בבחינת יע"ל (מבחן ידע בעברית).
בוגר תואר אקדמי ישראלי ששפת האם שלו איננה עברית יידרש להציג ציון של 125 לפחות בבחינת יע"ל (מבחן ידע בעברית), אלא אם עומד באחד מהתנאים הבאים:
זכאות בגרות ישראלית שנלמדה בשפה העברית
פסיכומטרי בשפה העברית*בעלי תואר ראשון ממוסד המוכר ע"י המל"ג בממוצע נמוך מ-75 יוכלו להירשם ובקשתם להתקבל ללימודים תידון בוועדת החריגים של ביה"ס לחינוך. קבלת הצעה לתכנית לימודים תהיה בכפוף להחלטת וועדת החריגים.
כמה זמן לומדים
הלימודים מתקיימים יומיים בשבוע וכוללים עבודה מעשית בגנים וקורסים עיוניים המועברים באופן פרונטלי ו/או מקוון.
פרטים על הסבת אקדמאים התמחות לגיל הרך

השתלבות במערכת החינוך תוך שנה. מסלול הסבת אקדמאים להוראה לגיל הרך המיועד לבעלי תארים אקדמיים המעוניינים בתעודת הוראה. המסלול נועד להכשיר גננים וגננות לעבודה חינוכית במסגרות החינוך הקדם יסודי השונות ומקנה לסטודנט ידע, כלים ומיומנויות הוראה ברמה המקצועית והאקדמית גבוהה.

מטרת הלימודים במסלול לגיל הרך הינה להכשיר גננות וגננים בעלי הבנה עמוקה של הילד והתפתחותו. התכנית מעניקה הכשרה תיאורטית ומעשית ומקנה את הידע הנדרש בכדי ללמד ילדים שפה, חשיבה מדעית, כישורי חיים, מוסיקה ואמנות, וכל זאת בהתאמה לפדגוגיה העתידית במאה ה -21. כמו כן, שמה התכנית דגש על הוראה דיפרנציאלית ורב חושית המתאימה לילדים מגוונים, כולל הבנה מעמיקה של טכניקות לאיתור סימני אזהרה לזיהוי ילדים בסיכון, כמו גם התמקדות במקומם של ילדים עם צרכים מיוחדים בגן הרגיל לשם שילוב יעיל ומוצלח.
השתלבות במערכת החינוך בתום שנת לימודים אחת – לימודי ההסבה מאפשרים השתלבות כמובילי גן במערכת החינוך הפורמאלית, בתוכניות בלתי פורמאליות לגיל הרך או בניהול גן פרטי.

תעודות נלוות:
• תעודת מנחה NLP – התוכנית לגיל הרך במכללת אחוה הינה הראשונה בארץ לכלול מיומנויות (NLP Neuro Linguistic Programming) כחלק מלימודי התואר. גישת ה-NLP מקנה לסטודנטים כלים לתקשורת אפקטיבית ומעצימה עם ילדי הגן וההורים תוך גמישות מחשבתית וחשיבה יוזמת תוך הבנייה של חוסן פרופסיונאלי לגננים וגננות כמובילים ומנהיגים בחינוך.

  • הרחבת הסמכה להוראת כיתות א’-ב’ – לשם הרחבת האופק התעסוקתי ואפשרות להשתלבות גם בבתי ספר יוכלו הסטודנטים בסיום שנה אחת של תכנית ההסבה לבחור להשתלב בלימודים להרחבת הסמכתם להוראה גם בכיתות א’-ב’. תכנית זו כרוכה ביום לימודים אחד בלבד בשבוע.

 

מידע נוסף

*בעלי רקע דיסציפלינרי יוכלו לקבל הכרות מראש החוג לאחר ההרשמה.
**תכנית הלימודים נתונה לשינויים בהתאם לאילוצי המערכת
***פתיחת מסלול הלימודים מותנית במספר הנרשמים ובייעוץ אישי

 

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית אחוה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
ד.נ. שקמים 7980400 0, באר טוביה
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד