072-3300504

קורס מתמטיקה 4/5 יחידות לייב (אינטרנטי)

סימפלקס

כמה זמן לומדים
3-4 חודשים בהתאם לקורס
פרטים על קורס מתמטיקה 4/5 יחידות לייב (אינטרנטי)
◄ יסודות - עוד לפני הקורס תקבלו חוברת יסודות + סרטונים + שיעורי מכינת מתמטיקה, שירעננו אותכם ויאפשרו להגיע לקורס הכי מוכנים שיש!
 
◄ מכינה - חודש לפני הקורס תקבלו גישה לאזור האישי באתר הלימודים של סימפלקס,שם תצטרכו לסיים מכינה מתמטית לקראת הקורס אשר תעזור לכם להגיע לקורס עוד יותר מוכנים.
 
◄ הקורס - 3/2 מפגשי לייב בזום בשבוע בקבוצה של כ-20 תלמידים כאשר כל מפגש 4 שעות. אתם יכולים לבחור מה יותר מתאים לכם קורס בוקר או ערב.
 
◄ שיטת למידה ABL - תוכנית עבודה מסודרת, שיעורי הכנה לקראת כל שיעור, מבדקי ידע, שיעורי בית מותאמים אישית לכל תלמיד ועוד המון כלי עזר במהלך הקורס. 
 
◄ אתר לימודים חדשני - תקבלו גישה לאזור האישי באתר לימודים של סימפלקס, כך תכלו לחזור על כל שיעור שתרצו בספריית VOD, לעשות עוד תרגולים נוספים. אתר מותאם למחשב ונייד ומאפשר לכם ללמוד מכל מקום שרק תרצו.
 
◄ מנוי תרגולים בלייב - בנוסף לשיעורי לייב בזום, אתם מקבלים 3 שיעורי תרגול. בשיעורי תרגול אתם תוכלו לתרגל נושאים שאתם מתקשים בהם ולקבל עזרה מאנשי צוות של סימפלקס, שבשמחה יענו על כל השאלות שלכם.
 
◄ סימפלקס בוקס - ערכת לימוד המעודכנת ביותר, שבתוכה יש ספרי לימוד של סימפלקס (5 יח' מקבלים גם ספרים דיגיטליים בנוסף), חוברות, נוסחאונים, כלי כתיבה וכל מה שתלמיד צריך להצלחה.
 
◄ תקופת מרתון - 3 שבועות של סימולציות המדמות בחינת בגרות אמיתית, בה תצטרכו לבצע בחינות לפי החוקים וכפוף לזמן קצוב. כמו כן תקבלו ציון עבור הבחינה וכך תוכלו לדעת איפה אתם עומדים כעת ואיזה נושאים צריך לשפר

למה ללמוד דווקא ב סימפלקס?
מורים וותיקים עם ניסיון בתחום, חונך אישי זמים בוואטאפ למשך כל הקורס, כיתה קטנה עד 30 תלמידים בזום, מערכת למידה אדפטיבית, שיעורים פרטיים ללא עלות,שיעורים מוקלטים לחזרה, קורס חוזר חינם ללא תנאי

עוד מסלולי לימוד – סימפלקס

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד