072-3300504

מידע כללי על ג'רוזלם פוסט

ג'רוזלם פוסט מתמחה כבר מעל ל-80 שנה בתוכן מודפס באנגלית ובקורסי אנגלית. הביקוש למוצרי דפוס באנגלית פשוטה לצורך שיפור השפה הגיעה מישראלים שהקריאה של העיתון היומי היתה קשה עבורם. המוצרים הראשונים לשיפור האנגלית נוצרו עבור ילדים ונוער ואחר כך למבוגרים, הג'רוזלם פוסט לייט והלייט דיגיטל.
 

לדבר אנגלית בביטחון

 

כולם רוצים לדבר אנגלית טוב יותר, בכדי להצליח לעשות זאת חשוב להקפיד על תרגול קבוע. בין אם אתם מרגישים שאתם שולטים בשפה או אם קשה לכם – תרגול קבוע מבטיח שמירה על שיחה שוטפת באנגלית ולשם כך בדיוק יצרנו עבורכם את שירות הלייטוק – שיעורים טלפוניים עם מורה לאנגלית מכל מקום בכל זמן!

 

תוכנית מותאמת לכל תלמיד

 

כל אדם שלומד שפה יודע מהי הדרך הטובה ביותר עבורו. לג'רוזלם פוסט מגוון רחב של אפשרויות לקדם את האנגלית שלכם. תוכלו לגוון ולבחור בין השירותים שאנו מציעים לכם: מנוי לעיתון באנגלית קלה, שיעורי לייטוק או קורס און-ליין. לא משנה באיזה קורס תבחר אנו נקפיד לספק לך תכנים מותאמים לרמתך ולתחומי העניין שלך, וזאת כדי לאפשר לך לתרגל את האנגלית דרך תכנים שמעניינים אותך.

 

תרגולי דקדוק

 

שימוש שגוי בדקדוק הוא מקור רוב הבעיות של הישראלים באנגלית (אחרי המבטא כמובן...). בתהליך רכישת ותרגול השפה חשוב ללמוד את הדקדוק בצורה טבעית. ככל שניחשף לאנגלית נכונה יותר ונתרגל את הדקדוק כחלק משיחה, כך נסגל לעצמנו את היכולת להשתמש בתבניות הדקדוק בצורה נכונה יותר. את התרגול הזה תוכלו להשיג באמצעות שעורי האנגלית הטלפוניים שלנו.

 

לימודי אנגלית לעסקים

 

אנגלית עסקית היא שפה בפני עצמה, לה חוקים וכללים ברורים עליהם חשוב להקפיד. קורס אנגלית עסקית מותאם לכל מי שמקיים קשרי עבודה ועסקים עם גורמים בחו"ל ונדרש לנהל תקשורת באנגלית. למאמר בנושא טעויות נפוצות שישראלים עושים. לפרטים נוספים על מגוון הקורסים העסקיים.

 

לימודי אנגלית בכל גיל

 

רכישת שפה חדשה היא אתגר לרובנו, לא משנה מתי נתחיל ללמוד אותה. המגוון הרחב של שיטות לתרגול אנגלית מאפשר לנו להתאים לכל תלמיד את הקורס המתאים לו. ללקוחותינו הצעירים נציע מגזינים באנגלית מותאמים לעולם התוכן שלהם, ואילו ללקוחותינו הבוגרים אנו מאפשרים לבחור מבין מגוון חלופות ללימוד האנגלית: עיתון באנגלית קלה, שעורים טלפוניים וקורס אנגלית מקוון.

 

בכל רגע ומכל מקום

 

תרגול שפה הוא חלק מאורח חיים. בדיוק כמו שאנו מקפידים על תזונה בריאה, כושר גופני, כך גם עם אנגלית. בג'רוזלם פוסט מבינים שהתרגול הזה חייב להשתלב באורח החיים שלכם ולכן אנו מקפידים להציע לכם תרגול שפה במגוון צורות ושיטות – כולן זמינות ומאפשרות לכם לתרגל את האנגלית מבלי לשנות את סדר היום. תוכלו לתרגל קריאה באנגלית, שיחה באנגלית, והרחבת אוצר מילים ודקדוק מכל מקום ובכל זמן.

 

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, און ליין
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד