072-3300504

מידע כללי על גאיה - עולם של אקדמיה

גאיה הינו מוסד לימודי שאינו אקדמי המעניק ליווי מנהלתי ואקדמי משלב איתור המנחה ועד לקבלת התואר. גאיה הוקמה על ידי אקדמאים מנוסים מתוך הכרות עמוקה עם העולם האקדמי והבנה של המגבלות האקדמיות שבגללן קשה מאוד להתקבל ללימודי דוקטורט בישראל. גאיה גם רואה שליחות חברתית בהנגשת השכלה מהמעגל השלישי (לימודי הדוקטורט) לקהל הרחב שזכאי, רוצה וגם יכול לפנות את משאבי הזמן הנדרשים על מנת לעמוד בדרישות של פסגת ההישגים האקדמים.
 
רבבות רבות של אקדמאים בישראל חולמים לעשות את הצעד הנוסף שמפריד בין התואר השני לשלישי ואנו, בעזרת מערכת הקשרים הענפה שהקמנו ברחבי העולם, יכולים לספק להם גם רבבות של פרופסורים שישמחו להנחות אותם עם מנעד עצום של תחומי מחקר שרק יכולנו לחלום עליהם כשיצאנו למסע חשוב זה.
 

"חבר אקדמי" - ליווי ללימודי דוקטורט

 
בגאיה גם הקמנו תחום תעסוקתי שלא היה קיים בעבר – "חבר אקדמי". החבר האקדמי שלכם בגאיה ילווה אתכם משלב ההתלבטות על נושא המחקר המתאים לכם ביותר דרך ניסוח שאלת המחקר, הביבליאורפיה, מבנה המחקר, השערות המחקר, שיטות המחקר ועד לסיום הכתיבה. הקשרים החזקים שלנו עם האקדמיה בחו"ל אף הביאה לכך שמספר אוניברסיטאות מיישמות בימים אלו את מודל "החבר האקדמי" במספר תוכניות תואר שני בחו"ל ובקרוב גם במסגרת לימודי הדוקטורט שלהם.
 
איכות הדוקטורנטים שגאיה הביאה לחו"ל הביאה לכך שבמספר מקרים הורידו עבורנו את שכר הלימוד השנתי ביותר מ-50% מהעלות השנתית, ואף במספר מקרים לקבלת מלגות לימודים מטעם המדינות בהם מתקיימים הלימודים.

דוגמאות לדוקטורטים שנכתבים בימים אלו דרך גאיה

 
הידרותרפיה, פסיכותרפיה ביוגה, פסיכותרפיה בתאיצי, ניהול מערכות בריאות בחרום, השפעת הגלובליזציה על החשבונאות, חינוך גופני, טיפול הוליסטי למושתלי קוצב לב, ניהול בית ספר בדרך החינוך ההומניסטי, יישום שיטות של חינוך פתוח בבית ספר יסודי ממשלתי, שחיקה בהוראה, שחיקה בסיעוד ועוד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
,
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד