072-3300504

הכשרת מטפלים בעיסוי רב תחומי

המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

תנאי קבלה
הקורס מיועד למעוניינים לרכוש מקצוע טיפול במגע, למטפלים מכל התחומים המעוניינים להעשיר את אפשרויות הטיפול שלהם ולהתמחות בנושא עיסוי, מיילדות, אחיות.
כמה זמן לומדים
קורס דו-שנתי, סה"כ 618 שעות אקדמיות. 55 מפגשים שבועיים בני 10 שעות אקדמיות כל אחד הכוללים גם 38 שעות תרגול, ו– 10 מפגשים בני 5 שעות של סטאז'.
מה מקבלים בסיום הלימודים
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת “מטפל מוסמך בעיסוי רב-תחומי“ מטעם Medi Win - בית הספר לרפואה משלימה במכללה האקדמית בוינגייט. כמו כן תוענקנה התעודות הבאות: תעודת “מטפל בעיסוי שבדי“, תעודת “מטפל בעיסוי רפואי בכיר“ ותעודת “מטפל בעיסוי ספורטאים Sport Massage and Sport Injuries Therapy“.
פרטים על הכשרת מטפלים בעיסוי רב תחומי
קורס אנטומיה ופתולוגיה. (סה"כ 90 שעות אקדמיות)

עיסוי שבדי: טכניקות הטיפול בעיסוי השבדי, אנטומיה בסיסית של מערכת התנועה, מקורות העיסוי השבדי, חשיבות המגע, השפעות העיסוי על כל מערכות הגוף, עקרונות לטיפול מוצלח, תשאול רפואי וקבלת מטופל, התוויות נגד לטיפול בעיסוי, אתיקה מקצועית. (סה"כ 133 שעות אקדמיות)

עיסוי ספורטאים: עיסוי ספורטאים לטיפול שותף. בדיקות אורטופדיות לשרירים. תכניות מוביליזציות (הנעה של מפרקים)לשיפור טווח תנועה והורדת כאב מהמפרקים. טיפול בשרירים על ידי לחיצות על טריגר פוינט. מתיחות מיוחדות לספורטאים MET. הכנת ספורטאים לתחרות. פרק נרחב בנושא בדיקות אבחנה וטיפול בפציעות שספורט, כגון: נקעים בכף רגל, טיפול בפתולוגית פלנטר, פציליטיס (דורבן), דלקת של גיד הפיקה בברך, דלקות של גיד אכילס, דלקות בשרירי הכתפים, טיפול בפגיעות של מפרק האגן וירך, פציעות גב תחתון, כאבי צוואר. (סה"כ 115 שעות אקדמיות)

עיסוי רפואי בכיר: לימוד עקרונות העיסוי הרפואי והשפעתם הפיזיולוגית על הגוף, לימוד שיטת P.N.F להגמשת שרירים; לימוד הנעת מפרקים. בדיקה סובייקטיבית ואובייקטיבית למטופל, הצבת מטרות ובניית תכנית טיפול מפורטת ומדויקת; לימוד טכניקות מתקדמות בעיסוי רפואי לטיפול בבעיות נפוצות כמו כאבי גב, כאב צוואר אקוטי וכרוני, כתף קפואה, נוקשות בכפות ידיים ורגליים, כאבי ראש; עיסוי רוחבי בדלקות ולאחר קרע חלקי של רצועות, גידים ושרירים לפי שיטת סיריאקס. (סה"כ 230 שעות אקדמיות)

עוד מסלולי לימוד – המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד