072-3300504

מידע כללי על חרשן- כשהשקעה והצלחה נפגשים

זהו, סיימתם עם השירות, אולי אפילו המועדפת. הטיול הגדול אחרינו או שעוד לפנינו בעתיד.

בקיצור, אתם מוכנים כבר לשלב הבא בחיים: תעודת בגרות מלאה עם ממוצע איכותי ככה שתוכלו להתקבל ללימודים באקדמיה או לעבודה נחשקת!

אז....איך מתחילים בעצם? מה זה גיליון הציונים ואיך הוא בנוי? למה לא סיפרו לנו שכדי לשפר ממוצע בדרך כלל נשאיר מתמטיקה ואנגלית לסוף, אם בכלל ניגע בהם? מה לוחות הזמנים ברישום לאוניברסיטאות ומכללות? מתי כדאי להתחיל לשפר את התעודה ומתי להשלים? מה הדרך הטובה ביותר עבורי? למה יש כל כך הרבה מידע ואף אחד לא מסדר לי אותו בראש?

בשביל זה אנחנו פה!

שלושת הסודות להצלחה:

פגישת ייעוץ לימודים אישית- כל מערכת יחסים מתחילה בפגישה. פגישת ייעוץ לימודים אישית אצלנו במשרד או בזום אצלכם על הספה. העיקר שנתראה ונכיר. נבין מי אתם, מה החלומות והמטרות שלכם ומה הסיפור שאתם מביאים אתכם לתוך הכיתה. מה אתם הכי אוהבים ללמוד, מה פחות וגם איך השפיעה עליכם המורה סיגל מכיתה ג' 3. הכל חשוב. למה? כי זה אתם וזה הסיפור שלכם. נעבור על הגיליון, נבין יחד איך הוא בנוי, מה אנחנו צריכים כדי להתקבל ללימודים שאתם חושקים בהם ונדבר גם על שיטת הלימוד הייחודית לנו.

שיטת לימוד- מכירים את התחושה שכולם רצים בקו ישר דוך למטרה ואתם במקסימום בזיגזג במקום. מה שנקרא..."פול גז בניוטרל". אז תנו לנו לנחם אתכם, כולם רצים איתכם בזיגזג, רק אף אחד לא יודע שהשני נמצא בדיוק באותה הנקודה. זו הבעיה העיקרית בשיטות הלימוד "הרגילות". מה אצלנו? כמובן שנפרט הכל בפגישת ייעוץ הלימודים אבל על קצה המזלג: שילוב של מורים הטובים ביותר מכל קצוות הארץ יחד עם יחס אישי לכל תלמיד על פי צרכיו = הצלחה והשקעה שנפגשים בתוצאה!

ליווי צמוד לאורך כל התקופה- נכון שנפגשנו, התייעצנו והחלטנו על המסלול אבל זו רק ההתחלה. לאורך כל הלימודים תלווה אתכם יועצת לימודים מנוסה שתהיה שם לשמוח בציונים, לחזק בזמן שקצת מתקשים וכמובן להגדיר יחד אתכם את המטרות תוך כדי הליכה ולהתאים את תוכנית הלימודים בכל סמסטר מחדש. אנחנו כאן עד שנקבל את ההודעה שתגרום לנו לקפוץ יחד אתכם משמחה: ה-ת-ק-ב-ל-ת-י!

מסלולי קורסים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, תל אביב
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד