072-3300504

תואר שני (LL.M) במשפטים

המכללה האקדמית נתניה

תנאי קבלה
תוכנית לימודי תואר שני במשפטים במכללה האקדמית נתניה, מיועדת לבעלי תואר ראשון במשפטים המעוניינים להעמיק את הידע במשפט המסחרי והעסקי, 
כמה זמן לומדים
התוכנית מותאמת לעובדים במשרה מלאה. הלימודים יתקיימו בימי שלישי אחה"צ ובימי שישי בבוקר.
פרטים על תואר שני (LL.M) במשפטים

תחום המשפט הוא תחום רחב המתאים עצמו לתהליכים החברתיים המדיניים והפוליטיים. הדינמיקה בעולם המשפטי דורשת ידע והבנה של תחום העיסוק. תואר שני במשפטים במכללה האקדמית נתניה מקנה יתרון תחרותי לכל מי שמעוניין לקדם את הקריירה בתחום המשפטי, להשתלב במשרות ניהוליות, או להתמודד על משרות בכירות במגזר הפרטי והציבורי.

בית הספר למשפטים של המכללה האקדמית נתניה, מקיים תוכנית לימודים איכותית ומקיפה לתואר שני במשפטים, במטרה להרחיב את הידע התיאורטי לצד מתן כלים לעבודה משפטית מעשית, בדגש על משפט מסחרי ועסקי.

התוכנית ללימודי תואר שני במשפטים במכללה האקדמית נתניה, כוללת קורסים הנוגעים לעולם העסקים, המסחר והפיננסים. במסגרת התוכנית נלמדים קורסים מתקדמים בתחום דיני תאגידים וניירות ערך, בנקאות, ביטוח, הגבלים עסקיים, עסקאות מימון, עסקאות מסחריות בינלאומיות, עבירות צווארון לבן, רגולציה מסחרית, מיסוי בדגש מסחרי, ועוד. בהשפעת תהליך הגלובליזציה, כוללים הקורסים השונים התייחסות גם לשיטות משפט אחרות ובאים לבחון את הנעשה בארץ בהשוואה לתהליכים במדינות אחרות ובשוק האירופאי.

התוכנית מתייחסת גם למגמה המודרנית של יישוב סכסוכים מסחריים ועסקיים, וכוללת קורסים ייחודיים בנושא זה: קורס גישור המעניק תעודת מגשר, וקורס בוררות המעניק תעודת הסמכה כבורר.

חברי הסגל של בית הספר למשפטים הם מרצים מומחים בעלי ניסיון עשיר באקדמיה ובפרקטיקה, חוקרים ידועים, לרבות שופטים ועורכי דין המכירים את התחום העסקי והמסחרי מעבודתם המעשית. רובם מרצים במשרה מלאה ועיקרית במכללה ומוכרים הן בכתיבתם והן באיכות הוראתם.

המכללה האקדמית נתניה מציעה תוכנית לימודים לתואר שני במשפטים בשני מסלולים:

– תואר שני מוסמך במשפטים .LL.M.
– תואר שני מוסמך במשפטים .LL.M משולב תזה, המהווה כרטיס כניסה לעולם האקדמיה.

התוכנית לתואר שני הינה ייחודית, ומקנה בנוסף ליידע המשפטי, גם הבנה רחבה וראיה עסקית הכוללת דגש על היבטים פרקטיים ומגמות השולטות בשוק.

כל אלה מעניקים יתרון חשוב לשם ההשתלבות בשוק העבודה המעשית.

מידע נוסף

דיקנית בית הספר למשפטים – פרופ' הדרה בר מור

פרופ' הדרה בר-מור היא מוותיקות ובכירות עורכות הדין בתחום משפט העבודה בישראל ובאמתחתה ניסיון עשיר ורב שנים בעיסוק פרקטי ואקדמי במגוון תחומי משפט העבודה ודיני התאגידים.

שימשה כחברה בוועדת היתרים הפועלת מכוח הכללים למניעת ניגוד עניינים של שרים וסגני שרים במשרד מבקר המדינה, וכנציגת ציבור במועצת העיתונות.

במסגרת פעילותה בלשכת עורכי-הדין שימשה כיושבת ראש וועדת העבודה של מחוז תל-אביב של לשכת עורכי הדין.

פעילותה המשפטית הענפה של פרופ' בר-מור כוללת גם פעילות אקדמית רחבה, ובכלל זה מחקר וכתיבת ספרים ומאמרים משפטיים וכן עריכת כתבי עת מן השורה הראשונה בתחום משפט העבודה הפרטי והקיבוצי.

בזכות פעילותה הענפה בתחומי המשפט ולאור עשייה מקצועית רבת שנים, 

זוכה פרופ' בר-מור להערכה והכרה מקומית ובינלאומית נרחבת.

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית נתניה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
האוניברסיטה 1, נתניה
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד