072-3300504

תואר שני M.B.A מנהל עסקים

המכללה האקדמית נתניה

תנאי קבלה
- תואר ראשון מוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה, בממוצע משוקלל של 83 לפחות
כמה זמן לומדים
- 4 סמסטרים הכוללים סמסטר קיץ מלא

- תואר שני M.B.A במינהל עסקים
פרטים על תואר שני M.B.A מנהל עסקים
* התמחויות : 
- M.B.A במימון – ההתמחות במימון מכשירה סטודנטים לתפקידי ניהול פיננסי בחברות, ומסייעת להם להשתלב במגזר הבנקאי והפיננסי בישראל. הסטודנטים יקבלו ידע בנושאים בעלי חשיבות מרכזית, בניהם: תורת ההשקעות, מימון בינלאומי, הנדסה פיננסית וממשל תאגידי, שוק ההון ונושאים נוספים.
 
- M.B.A בשיווק – ההתמחות בשיווק מקנה לסטודנטים ידע אקדמי אשר יכשיר אותם למגוון רחב של תפקידים בתחום השיווק. ידע זה הינו ידע מעשי אשר ניתן ליישום וכולל בתוכו מגוון נושאים, כגון: התנהגות צרכנים, שיטות מחקר במדעי הניהול, ניהול מותגים, שיווק חברתי, שיווק בינלאומי ועוד.
 
- M.B.A בניהול רב תחומי – ההתמחות בניהול רב-תחומי נותנת לסטודנטים מגוון כלים רחב וגמיש, תוך התמקדות בניהול עובדים, קבלת החלטות ויישומן בשטח. זוהי התמחות גמישה עם  הרבה אפשרויות של התאמה אישית לסטודנטים, והיא כוללת בתוכה, בנוסף לקורסי החובה, מגוון רחב של קורסי בחירה מהמסלולים האחרים.
 
- M.B.A בניהול מערכות מידע וטכנולוגיה – ההתמחות בניהול פרויקטים ומערכות מידע מכסה את ההיבטים העסקיים, כמו גם הטכניים, הכרוכים במערכות מידע. מערכות טכנולוגיות אלו הן מכשירים ניהוליים המסייעים להתמודד עם אתגרים ניהוליים רבים. לשם הבנת מערכות המידע נבנה מערך קורסים מגוון הכולל בתוכו בין השאר גם קורסים טכניים יותר.
 
- M.B.A במשאבי טבע סביבה אנרגיה ומים - ההתמחות בניהול משאבי טבע, סביבה, אנרגיה ומים מבליטה את כל ההיבטים של ניהול משאבי טבע וסביבה, ובהם היבטים ניהוליים , טכניים ומשפטיים. ההבנה של החשיבות של איכות הסביבה גוברת ועולה בשנים האחרונות, ורוב העסקים היום עושים מאמצים מיוחדים כדי להיות יותר אקולוגיים.

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית נתניה

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
האוניברסיטה 1, נתניה
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד